x-boxter2003
Legacy Member
Thorfin zei:[youtube]XuyXbO706yc&feature=plcp&context=C43e1eacVDvjVQa1PpcFOiZLPyp2xEn_SXEyvgZYv--VzQ63txlD4%3D[/youtube]
Mooie tijden...
ad:
Die Toyota Celica, dat is dus m'n droomwagen eh.. iemand een idee of er daar nog veel stukken voor te vinden zijn, naart schijnt is die toch al redelijk zeldzaam?
Mijn vriend zijn vader had zo een Opel Kadette GT/E, identiek dezelfde. ik kan me die gele zetels met ruitjes patroon nog zo voorstellen. Mijn vader had een Opel Manta GT/E. Dat waren nogal tijden, toen kwam je haast geen snelle wagen tegen. Bijna iedereen had een gewone doorsnee wagen die niet snel was. Als je in die tijd zo een wagen had, won je ieder stoplicht sprintje, ik zie me nog zo staan vanachter in de auto, met mijn handen vasthouden aan de 2 voorzetels....Nostalgie!
Nu staat bij wijze van spreken een GTI op iedere hoek van de straat.
Mooie tijden...
ad: 






