Archief - filmpjes - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

x-boxter2003

Legacy Member
Thorfin zei:
[youtube]XuyXbO706yc&feature=plcp&context=C43e1eacVDvjVQa1PpcFOiZLPyp2xEn_SXEyvgZYv--VzQ63txlD4%3D[/youtube]

:drool: Mooie tijden... :sad:


Die Toyota Celica, dat is dus m'n droomwagen eh.. iemand een idee of er daar nog veel stukken voor te vinden zijn, naart schijnt is die toch al redelijk zeldzaam?

Mijn vriend zijn vader had zo een Opel Kadette GT/E, identiek dezelfde. ik kan me die gele zetels met ruitjes patroon nog zo voorstellen. Mijn vader had een Opel Manta GT/E. Dat waren nogal tijden, toen kwam je haast geen snelle wagen tegen. Bijna iedereen had een gewone doorsnee wagen die niet snel was. Als je in die tijd zo een wagen had, won je ieder stoplicht sprintje, ik zie me nog zo staan vanachter in de auto, met mijn handen vasthouden aan de 2 voorzetels....Nostalgie!

Nu staat bij wijze van spreken een GTI op iedere hoek van de straat.

ILIQUID

Legacy Member
x-boxter2003 zei:
Mijn vriend zijn vader had zo een Opel Kadette GT/E, identiek dezelfde. ik kan me die gele zetels met ruitjes patroon nog zo voorstellen. Mijn vader had een Opel Manta GT/E. Dat waren nogal tijden, toen kwam je haast geen snelle wagen tegen. Bijna iedereen had een gewone doorsnee wagen die niet snel was. Als je in die tijd zo een wagen had, won je ieder stoplicht sprintje, ik zie me nog zo staan vanachter in de auto, met mijn handen vasthouden aan de 2 voorzetels....Nostalgie!

Nu staat bij wijze van spreken een GTI op iedere hoek van de straat.

Man man, zo een manta is toch een prachtbak! Jammer dat die zo vaak verneukt worden :(

Rubmifer

Legacy Member
krisse5844 zei:
Holy shit :oink: ...

Zou nie graag in de schoenen staan van de chauffeur in de takelwagen :eek:

Ik nog veel minder in de schoenen van de chauffeur in de vrachtwagen die mee naar beneden is gevallen. :p

x-boxter2003

Legacy Member
krisse5844 zei:
Holy shit :oink: ...

Zou nie graag in de schoenen staan van de chauffeur in de takelwagen :eek:

Werkongeval? Het was zo al een hachelijke situatie. Respect voor die mannen die met een vrachtwagen op zulke gevaarlijke wegen rijden.

Ik zit trouwens al een tijdje te wachten op het volgende seizoen van Iceroad truckers.

Soundstorm

Legacy Member
Imo zag ge da wel al aankomen ze. Camion zijn wielen stonden al helemaal gedraaid, en nog schoof hij opzij. Een paar kabels aan bomen opzij was misschien een goed idee geweest.
Zou er wel nie graag ingezeten hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan