Archief - filmpjes - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Liquid Li0n

Legacy Member
Guardian-X- zei:
Cool! ^^ hoe wast ginder anders nog?


Lucky GT-R

[youtube]_N82XfCwoL8[/youtube]

zal nog ni zijn, dan hebt ge derna toch ff geen zin meer in een dragraceke denk ik

x-boxter2003

Legacy Member
Zo ne GT-R is voor mij de sportwagen. Die is zo perfect in balans en perfect ontwikkeld. Moest ik geld genoeg hebben, das de eerste auto die ik koop. Iedere motor van ne GT-R is uniek en met de hand gemaakt. Geen één motor van ne GT-R is dezelfde. Het feit alleen dat je zoveel zelf kan instellen.... I like a lot. Op de nurburgring het record breken van snelste ronde met al de supercars die daar al gepasseerd zijn zegt genoeg.

Zelfs een filmken waar hij wint tegen een Ducati 1098 op circuit.

Car vs Bike by autocar.co.uk - Part 2 - by Autocar.co.uk - YouTube

nTFs

Legacy Member
x-boxter2003 zei:
Zo ne GT-R is voor mij de sportwagen. Die is zo perfect in balans en perfect ontwikkeld. Moest ik geld genoeg hebben, das de eerste auto die ik koop. Iedere motor van ne GT-R is uniek en met de hand gemaakt. Geen één motor van ne GT-R is dezelfde. Het feit alleen dat je zoveel zelf kan instellen.... I like a lot. Op de nurburgring het record breken van snelste ronde met al de supercars die daar al gepasseerd zijn zegt genoeg.

Zelfs een filmken waar hij wint tegen een Ducati 1098 op circuit.

Car vs Bike by autocar.co.uk - Part 2 - by Autocar.co.uk - YouTube

Indeed. Qua prijs/prestatie is er niet veel beter.

Guardian-X-

Legacy Member
brechen zei:
waarom waart gij eigenlijk nie op den trackday?!

Geen zin tbh :unsure: zegt me niet veel zo een event. Te weinig/geen ervaring met track dus daar starten is ook nie alles en voor te staan kijken naar ginder sjeezen zegt me ook niks.

Brecht

Legacy Member
nochtans de perfecte kans om uw wagen te leren kennen :p ge gaat nooit track ervaring krijgen als ge der nooit op rijdt he. op zo een plek kunt ge uw auto leren kennen op een manier die op de openbare weg niet mogelijk is.

ElZ

Legacy Member
op zo een plek kunt ge uw auto leren kennen op een manier die op de openbare weg niet mogelijk is


ge kunt da wel ma of dat even verantwoord is dat is iets anders

ILIQUID

Legacy Member
x-boxter2003 zei:
Zo ne GT-R is voor mij de sportwagen. Die is zo perfect in balans en perfect ontwikkeld. Moest ik geld genoeg hebben, das de eerste auto die ik koop. Iedere motor van ne GT-R is uniek en met de hand gemaakt. Geen één motor van ne GT-R is dezelfde. Het feit alleen dat je zoveel zelf kan instellen.... I like a lot. Op de nurburgring het record breken van snelste ronde met al de supercars die daar al gepasseerd zijn zegt genoeg.

Zelfs een filmken waar hij wint tegen een Ducati 1098 op circuit.

Car vs Bike by autocar.co.uk - Part 2 - by Autocar.co.uk - YouTube

² that

Muscleduck

Legacy Member
x-boxter2003 zei:
Zo ne GT-R is voor mij de sportwagen. Die is zo perfect in balans en perfect ontwikkeld. Moest ik geld genoeg hebben, das de eerste auto die ik koop. Iedere motor van ne GT-R is uniek en met de hand gemaakt. Geen één motor van ne GT-R is dezelfde. Het feit alleen dat je zoveel zelf kan instellen.... I like a lot. Op de nurburgring het record breken van snelste ronde met al de supercars die daar al gepasseerd zijn zegt genoeg.

Zelfs een filmken waar hij wint tegen een Ducati 1098 op circuit.

Car vs Bike by autocar.co.uk - Part 2 - by Autocar.co.uk - YouTube

GT-R is inderdaad een bom van een auto, zeker qua prijs-kwaliteit. Overigens verbaast het me compleet niet dat die auto sneller is. Die kan veel harder en dus later in de remmen, en veel harder door de bochten. Het enige wat je hebt op een moto is de acceleratie, maar je moet die power ook nog op de grond krijgen.

x-boxter2003

Legacy Member
Ik vind dat de GT-R niet de credits krijgt die hij verdient, en dat heeft volgens mij alles te maken met de Nissan badge dat er op hangt. Als ik hem zo zie staan.... Ik hoop altijd dat ik euromillions win, de dag erna bestel ik om te beginnen direct de GT-R. Mijn wagenpark zou nogal uitbreiden, nog een ferme luxeslee erbij. Ik weet wel nog niet goed welke, ik heb het wel voor Lexus...

Sweet dreams....

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik denk dat een GTR het werk teveel zou doen voor mij dat ik wil doen. Veel te robocop en elektronisch voor mij.

x-boxter2003

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ik denk dat een GTR het werk teveel zou doen voor mij dat ik wil doen. Veel te robocop en elektronisch voor mij.

Ik denk dat dat het mooie is aan een GT-R. Je kan er zoveel aan instellen dat de auto als het ware vanzelf rijdt, maar ook kan je zoveel uitschakelen dat je hem moet rijden als een rally piloot. Ik denk dat maar weinig auto's in de buurt komen kwa mogelijkheden, en ook fenomenale prestatie's en onderstel, alles is zo in perfecte balans.

En ik vind hem echt mooi en stoer. Iets helemaal anders dan de zoveelste Porsche 911.

Thorfin

Legacy Member
[youtube]XuyXbO706yc&feature=plcp&context=C43e1eacVDvjVQa1PpcFOiZLPyp2xEn_SXEyvgZYv--VzQ63txlD4%3D[/youtube]

:drool: Mooie tijden... :sad:


Die Toyota Celica, dat is dus m'n droomwagen eh.. iemand een idee of er daar nog veel stukken voor te vinden zijn, naart schijnt is die toch al redelijk zeldzaam?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan