Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bouver zei:

Bouver zei:
Bouver zei:

)BlueSkyraider zei:Filmpje is er echt wel om gemaakt.
In de eerste shot ziet ge al dat hij met zijn Twingo niet tussen de lijnen blijft rijden.
Als hij daar in de file staat en die Berlingo wilt oversteken. Berlingo zet aan, hij zet ook aan (lees: rijdt gat toe). Terwijl het wel zo hoffelijk zou zijn geweest van mevrouw over te laten steken en daarna verder aan te schuiven in de file.
Niet dat ik wil zeggen dat zo een zaken in de praktijk niet gebeuren. Maar de Dampoort is slecht aangelegd. Althans de aanduidingen van waar je moet rijden voor welke bestemming.
Tis wel beter dan voor de vernieuwing (denk ik)

-KDS- zei:Compleet gestoord om tegen 200km/h op een besneeuwde openbare weg dit te doen
(best bekijken op groot scherm in HD)
[youtube]6cUB9sBlYlw[/youtube]
en ge hoort de banden bleiten, dus de baan is proper. de cameralenshoek latet ook der rapper uit zien dan wa dat isMr. SLASH zei:het is maar wat ge besneeuwd noemt .
diene weg ligt er toch vrij goed bij want anders gaat ge zo hard niet door nen bocht .

Spijtig da ge den uwen wegdoet heComputerVISTA zei:Toevallig youtube fikmke
