Archief - filmpjes - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Guardian-X-

Legacy Member
Nog een fragment uit da 20min filmpje van int weekend ... Ditmaal de launch control feature van de racerom.

(1080p beschikbaar)
[youtube]JlFcFF5ckPI[/youtube]

Volgende en laatste fragment dat ik er nog moet uit-editten is de auto-blip feature.

BlueSkyraider

Legacy Member
Filmpje is er echt wel om gemaakt.
In de eerste shot ziet ge al dat hij met zijn Twingo niet tussen de lijnen blijft rijden.
Als hij daar in de file staat en die Berlingo wilt oversteken. Berlingo zet aan, hij zet ook aan (lees: rijdt gat toe). Terwijl het wel zo hoffelijk zou zijn geweest van mevrouw over te laten steken en daarna verder aan te schuiven in de file.

Niet dat ik wil zeggen dat zo een zaken in de praktijk niet gebeuren. Maar de Dampoort is slecht aangelegd. Althans de aanduidingen van waar je moet rijden voor welke bestemming.
Tis wel beter dan voor de vernieuwing (denk ik :unsure: )

ElZ

Legacy Member
xvnVg.gif

ILIQUID

Legacy Member
BlueSkyraider zei:
Filmpje is er echt wel om gemaakt.
In de eerste shot ziet ge al dat hij met zijn Twingo niet tussen de lijnen blijft rijden.
Als hij daar in de file staat en die Berlingo wilt oversteken. Berlingo zet aan, hij zet ook aan (lees: rijdt gat toe). Terwijl het wel zo hoffelijk zou zijn geweest van mevrouw over te laten steken en daarna verder aan te schuiven in de file.

Niet dat ik wil zeggen dat zo een zaken in de praktijk niet gebeuren. Maar de Dampoort is slecht aangelegd. Althans de aanduidingen van waar je moet rijden voor welke bestemming.
Tis wel beter dan voor de vernieuwing (denk ik :unsure: )

Rijd daar dagelijks, moet echt ogen op uw gat hebben, vorig jaar daar eens in mijn gat gereden door een dronken vrouwmens op een zaterdagochtend omstreeks half acht :p

Kenzani

Legacy Member
Compleet gestoord om tegen 200km/h op een besneeuwde openbare weg dit te doen :lol:
(best bekijken op groot scherm in HD)

[youtube]6cUB9sBlYlw[/youtube]

Mr. SLASH

Legacy Member
-KDS- zei:
Compleet gestoord om tegen 200km/h op een besneeuwde openbare weg dit te doen :lol:
(best bekijken op groot scherm in HD)

[youtube]6cUB9sBlYlw[/youtube]

het is maar wat ge besneeuwd noemt .
diene weg ligt er toch vrij goed bij want anders gaat ge zo hard niet door nen bocht .

Crashtestdummy

Legacy Member
Mr. SLASH zei:
het is maar wat ge besneeuwd noemt .
diene weg ligt er toch vrij goed bij want anders gaat ge zo hard niet door nen bocht .
en ge hoort de banden bleiten, dus de baan is proper. de cameralenshoek latet ook der rapper uit zien dan wa dat is

i'm not impressed...


check dit --> vo depressief van te worden :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan