Archief - filmpjes - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Ge weet niet wat ge zegt, nen defender en G klasse zijn trouwens aan mekaar gewaagd ;)

En probeer maar eens met uwe jappenbak wat een Mercedes Unimog kan, een van de zeer weinige auto's (als ge het nog nen auto kunt noemen) met assen die niet centraal op het wiel staan voor meer hoogte te krijgen. (Nen originelen hummer heeft dat onder andere ook)

Jurgenv1

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ge weet niet wat ge zegt, nen defender en G klasse zijn trouwens aan mekaar gewaagd ;)

En probeer maar eens met uwe jappenbak wat een Mercedes Unimog kan, een van de zeer weinige auto's (als ge het nog nen auto kunt noemen) met assen die niet centraal op het wiel staan voor meer hoogte te krijgen. (Nen originelen hummer heeft dat onder andere ook)
Kan die rijst koken? Ik dacht het niet. :naughty: :D

ComputerVISTA

Legacy Member
Die kan geen rijst koken :(

En is niet direkt de meest luxueuse auto, wel de meest luxueuse trakteur :D

x-boxter2003

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ge weet niet wat ge zegt, nen defender en G klasse zijn trouwens aan mekaar gewaagd ;)

En probeer maar eens met uwe jappenbak wat een Mercedes Unimog kan, een van de zeer weinige auto's (als ge het nog nen auto kunt noemen) met assen die niet centraal op het wiel staan voor meer hoogte te krijgen. (Nen originelen hummer heeft dat onder andere ook)

Das waar nen Unimog is natuurlijk nog iets anders, maar nen Hummer (ook de orginele) heeft een te lange wielbasis en is veel te breed. Die is alleen maar goed op sommige off-roads zoals woestijn.... In bv de jungle of afrika ben je niet veel met een Hummer.

ComputerVISTA

Legacy Member
Hummer z'n breedte is om in tanksporen in de woestijn kan rijden.

x-boxter2003

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Hummer z'n breedte is om in tanksporen in de woestijn kan rijden.


Is dat serieus? Kan zijn.... Is nen Hummer even breed als een M1 Abrams? Misschien zo een Sherman uit WOII.

denkimi

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Hummer z'n breedte is om in tanksporen in de woestijn kan rijden.
alsook om een stabiel platform te bieden voor zware mitrailleurs en kanonnen.

AhReNd

Legacy Member
kay-gell zei:
Nu niet voor de moraalridder uit te hangen, want ik rij ook geregeld goed door maar tis toch niet echt de plaats om zo te rijden imo.
Vooral dat eerste stuk zijn er nogal wat zijstraten, verkeeer dat de straat oprijdt kan moeilijk uw snelheid inschatten + er mogen fietsers rijden.
Op 1:04 na die bocht, als daar iets achter die bocht stond had ge toch niet meer op tijd kunnen stoppen denk ik, de zijstraat na de bocht maakt het nog gevaarlijker. Idem 1:59

Hm, nu ik er zo over nadenk.. Je hebt gelijk hoor. Ik moet zelf eerlijk toegeven dat ik aan enkele zijstraten geen aandacht gaf omdat ze toch moesten stoppen en voorrang verlenen. Maar idd, er moet maar iets gebeuren.

Achjah, het was eens fun

ComputerVISTA

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
"Dikke V8 motor". :wtf: En wellicht een beest van over de 2 ton moeten meesleuren... Zal voor geen meter vooruit te krijgen zijn.

Tuurlijk is dat een dikke V8 motor! Vrij klein voor amerikaanse normen maar dit zie je hier nooit.

De pk's doen er geen reet toe. late 70's begin 80's amerikaanse normen voor het milieu ;)

kay-gell

Legacy Member
AhReNd zei:
Hm, nu ik er zo over nadenk.. Je hebt gelijk hoor. Ik moet zelf eerlijk toegeven dat ik aan enkele zijstraten geen aandacht gaf omdat ze toch moesten stoppen en voorrang verlenen. Maar idd, er moet maar iets gebeuren.

Achjah, het was eens fun

Maar toch goed gereden se :p

Jurgenv1

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Tuurlijk is dat een dikke V8 motor! Vrij klein voor amerikaanse normen maar dit zie je hier nooit.

De pk's doen er geen reet toe. late 70's begin 80's amerikaanse normen voor het milieu ;)

PK's do matter, als je motor het vermogen niet kan leveren voor hetgeen je er van verwacht zoals van een V8 dan kom je maar belachelijk over oftewel werken er 4 cilinders niet. :D

AhReNd

Legacy Member
GregoryCo zei:
AhReNd, was je aanwezig op Spa Italia?

Juuup, de zondag was ik daar.

Hoogtepunt van de dag was toch 's morgens omstreeks 10u..
Iedereen hoort een luid gebrul, ik dacht direct,hmmm een lambo waarschijnlijk :love:.

Ineens komt er een fiat cinquecento de "fiat parking" opgereden. Aan het stuur Mohammed en 2 kompanen.. Je kent het wel, de klak half op het hoofd, goed achteruit leunend in zijn zetel.. Maar man, wat een BOM van een wagen.

Gaf hij daar even gas voor de show, ontsteekt er een vlam uit zijn uitlaat, mmm.
Zijn nummerplaat was trouwens KESKIA :lol:

Echt, zo ne grote vuurbal jonge, BAM.

GregoryCo

Legacy Member
Ja heb die ook gezien, maar wat een johnny's, super gevaarlijk op het circuit :s
Bij een van zo'n kleine auto'tjes is de band geklakt, niet gezien? Juist voor de raidillon. Stukske rubber tegen men capeau gevlogen, en zit nu met een builtje.

Swat, dat weekend was de max! En we hebben geluk gehad met het weer, enkele druppeltjes maar that's it. Zondag was sowieso de tofsten dag!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan