x-boxter2003
Legacy Member
Jurgenv1 zei:
idd, als je in extreme off-road omstandigheden terecht komt zou ik toch het liefste in een Toyota Land Cruiser zitten. Een Defender is ook heel goed, maar toch....
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jurgenv1 zei:

Kan die rijst koken? Ik dacht het niet. :naughty:ComputerVISTA zei:Ge weet niet wat ge zegt, nen defender en G klasse zijn trouwens aan mekaar gewaagd
En probeer maar eens met uwe jappenbak wat een Mercedes Unimog kan, een van de zeer weinige auto's (als ge het nog nen auto kunt noemen) met assen die niet centraal op het wiel staan voor meer hoogte te krijgen. (Nen originelen hummer heeft dat onder andere ook)

ComputerVISTA zei:Ge weet niet wat ge zegt, nen defender en G klasse zijn trouwens aan mekaar gewaagd
En probeer maar eens met uwe jappenbak wat een Mercedes Unimog kan, een van de zeer weinige auto's (als ge het nog nen auto kunt noemen) met assen die niet centraal op het wiel staan voor meer hoogte te krijgen. (Nen originelen hummer heeft dat onder andere ook)
ComputerVISTA zei:Hummer z'n breedte is om in tanksporen in de woestijn kan rijden.
alsook om een stabiel platform te bieden voor zware mitrailleurs en kanonnen.ComputerVISTA zei:Hummer z'n breedte is om in tanksporen in de woestijn kan rijden.

Thaii zei:Klokje Rond: Chevrolet Caprice Classic Wagon | Auto video's - AutoWeek.nl
Zalige auto. 5.0 liter, 165 pk![]()
En wellicht een beest van over de 2 ton moeten meesleuren... Zal voor geen meter vooruit te krijgen zijn.kay-gell zei:Nu niet voor de moraalridder uit te hangen, want ik rij ook geregeld goed door maar tis toch niet echt de plaats om zo te rijden imo.
Vooral dat eerste stuk zijn er nogal wat zijstraten, verkeeer dat de straat oprijdt kan moeilijk uw snelheid inschatten + er mogen fietsers rijden.
Op 1:04 na die bocht, als daar iets achter die bocht stond had ge toch niet meer op tijd kunnen stoppen denk ik, de zijstraat na de bocht maakt het nog gevaarlijker. Idem 1:59
Jurgenv1 zei:"Dikke V8 motor".En wellicht een beest van over de 2 ton moeten meesleuren... Zal voor geen meter vooruit te krijgen zijn.

AhReNd zei:Hm, nu ik er zo over nadenk.. Je hebt gelijk hoor. Ik moet zelf eerlijk toegeven dat ik aan enkele zijstraten geen aandacht gaf omdat ze toch moesten stoppen en voorrang verlenen. Maar idd, er moet maar iets gebeuren.
Achjah, het was eens fun

Thaii zei:Klokje Rond: Chevrolet Caprice Classic Wagon | Auto video's - AutoWeek.nl
Zalige auto. 5.0 liter, 165 pk![]()
ComputerVISTA zei:Tuurlijk is dat een dikke V8 motor! Vrij klein voor amerikaanse normen maar dit zie je hier nooit.
De pk's doen er geen reet toe. late 70's begin 80's amerikaanse normen voor het milieu![]()

brechen zei:is gene racewagen he.
GregoryCo zei:AhReNd, was je aanwezig op Spa Italia?
.
