Archief - filmpjes - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Feignasse

Legacy Member
Wtf, zou blijkbaar een Hyundai Sonata zijn die volgens de bestuurder spontaan begon te accelereren.

MeRCeNaRy

Legacy Member
=CID=Drone zei:
blijkbaar nog nooit een echt ongeval zien gebeuren . . .

Kheb al meer accidenten zien gebeuren dan gij denkt...

Nogmaals, fake :)

Ten eerste, als ge tegen 60-70 een persoon aanrijd is uwen auto vanvoor serieus beschadigd, laat staan dat de persoon er uit ziet gelijk die kerel er nog uit ziet :p

Ten tweede: die persoon die aangereden wordt verandert bij aanrijding ineens compleet met zijn hoofd van richting.

=CID=Drone

Legacy Member
MeRCeNaRy zei:
Kheb al meer accidenten zien gebeuren dan gij denkt...

Nogmaals, fake :)

Ten eerste, als ge tegen 60-70 een persoon aanrijd is uwen auto vanvoor serieus beschadigd, laat staan dat de persoon er uit ziet gelijk die kerel er nog uit ziet :p

Ten tweede: die persoon die aangereden wordt verandert bij aanrijding ineens compleet met zijn hoofd van richting.


schade hangt af waar die persoon neerkomt, men ziet op geen enkel ogenblik duidelijk de voorkant.

als de schade alleen aan de motorkap/voorkant is zal men deze in dat filmpje geen duidelijke schade zien, niet bij elke aanrijding word de vooruit beschadigd.

dat hij plots verandert van richting heeft gewoon te maken met de "acceleratie" van het lichaam als stilstaand object, het lijkt raar overkomen, dat wel, maar het is niet onmogelijk.

volgens u zou volgend filmpje dan ook fake zijn, omdat het gewoon onmogelijk zou zijn dat als een lichaam verpletterd lijkt te worden, het ook zo zou zijn gebeurd.

Pedestrian Gets Hit By Car - YouTube

MeRCeNaRy

Legacy Member
=CID=Drone zei:
schade hangt af waar die persoon neerkomt, men ziet op geen enkel ogenblik duidelijk de voorkant.

als de schade alleen aan de motorkap/voorkant is zal men deze in dat filmpje geen duidelijke schade zien, niet bij elke aanrijding word de vooruit beschadigd.

dat hij plots verandert van richting heeft gewoon te maken met de "acceleratie" van het lichaam als stilstaand object, het lijkt raar overkomen, dat wel, maar het is niet onmogelijk.

volgens u zou volgend filmpje dan ook fake zijn, omdat het gewoon onmogelijk zou zijn dat als een lichaam verpletterd lijkt te worden, het ook zo zou zijn gebeurd.

Pedestrian Gets Hit By Car - YouTube

Dat filmpje ken ik, en dat is idd niet fake...

En ik moet u bij deze gelijk geven :) Heb het filmpje es ingezoomd bekeken en ge ziet door de voorruit van de venster eigenlijk beter hoe hij wordt geraakt :)

ElZ

Legacy Member
Ulixes zei:
Wtf, zou blijkbaar een Hyundai Sonata zijn die volgens de bestuurder spontaan begon te accelereren.

da d8 ik ook op te maken bij de comments
toch wel vrij wtf

@ntfs
ik denk dat die persoon zwaar gechoqueerd was en nie zuiver kon nadenken op die moment

Shaguar

Legacy Member
MeRCeNaRy zei:
Dat filmpje ken ik, en dat is idd niet fake...

En ik moet u bij deze gelijk geven :) Heb het filmpje es ingezoomd bekeken en ge ziet door de voorruit van de venster eigenlijk beter hoe hij wordt geraakt :)

Ik denk dat diene mens die in zijn koffebak moet kruipen er heel slecht zal vanaf komen, als ik me niet vergis zie ik daar bloedspray afschieten en dat is niet goed.

Heb in Yukon het ook zien gebeuren in een sneeuwstorm, mensen die uitstappen en een andere wagen zag niks, de spray op de witte sneeuw was echt horrible, ik denk dat m'n hart 3 keer oversloeg, en ik verstijfde even compleet voor ik de hulpdiensten kon bellen.

Ik dacht wel dat die mens er nog redelijk vanaf was gekomen, en dan z'n been nog kon gered worden, mirakel als je zag waar we waren.

=CID=Drone

Legacy Member
MeRCeNaRy zei:
Dat filmpje ken ik, en dat is idd niet fake...

En ik moet u bij deze gelijk geven :) Heb het filmpje es ingezoomd bekeken en ge ziet door de voorruit van de venster eigenlijk beter hoe hij wordt geraakt :)


tis u vergeven :p

als ambulancier in spé moet ge zoiets kunnen inschatten :cool:


druid, dat zal eerder 1 of andere leiding zijn die springt :unsure:

Black

Legacy Member
Ulixes zei:
Wtf, zou blijkbaar een Hyundai Sonata zijn die volgens de bestuurder spontaan begon te accelereren.

kan wel, ge hoort em nog de handrem optrekken opt begin en werkt blijkbaar niet.

Nog een rede om een manueel te kopen dus :D, begrijp ook niet gooed warom em dan niet gwn tegen de eerste auto voor hem knalt, zou minder schade en gevaarlijk geweest zijn dan...


Asians... :D

BlueSkyraider

Legacy Member
citrofenwick zei:
Ik had het al gezien :)

Hij heeft zich trouwens inmiddels lid gemaakt van axclub :p


Wel goedkoop rijden - alhoewel we het kostenplaatje van 2008 tot nu aan herstellingen niet kennen - maar €300 betaald in 2008 voor deze kleine en nog altijd zorgeloos rondrijden. Knap!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan