Archief - filmpjes - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

x-boxter2003

Legacy Member
Liquid Li0n zei:

Ocharme dat beest! Die sisi zit daar te huilen alsof hij zijn been kwijt is. Take it like a man als je een schuiver doet, en wees blij dat je niet dood bent. Toen ik een schuiver gedaan had zette ik me gewoon recht en wou ik verder gaan(adrenaline?). Pas toen de mensen me tegenhielden en ik mezelf in een ruit van een auto zag wist ik dat ik naar de kliniek moest. De pijn kwam ook nadien... vooral als ze met een stijve borstel en zeep de schaafwonden over heel mijn lichaam en gezicht uitschrobben.

Crashtestdummy

Legacy Member
shit zeg, wa nen bléter, ik wou zelfs nie mee met de ambulance me mijn accident en kschoot gewoon in de lach toen da de flikken mij ne moordenaar noemden vo mijn snelheid :unsure:

MeRCeNaRy

Legacy Member
Dude87 zei:
shit zeg, wa nen bléter, ik wou zelfs nie mee met de ambulance me mijn accident en kschoot gewoon in de lach toen da de flikken mij ne moordenaar noemden vo mijn snelheid :unsure:

Held...

Dastardly

Legacy Member
lol, nog niemand opgevallen dat die zijn been zwaar gebroken is? staat helemaal naar de verkeerde kant :D kan wel geloven dat da zeer doet.

wel stomme beesten die herten. vorig jaar ook voorgehad in frankrijk. baantje in 't bos waar dagelijks echt niemand komt. wij rijden daar met de moto (maakt toch wel wat lawaai). wanneer beslissen die beesten om over te steken? just als gij er aan komt :doh: bij ons waren het er twee. eerste op een haar na gemist en de tweede was al een geluk slim genoeg om halverwege terug te springen. anders was het er ook vol op geweest.

kay-gell

Legacy Member
Wat ik niet snap is dat die kerel met de cam niet even aan de kant gaat staan maar gewoon traag verder rijdt. Bel de hulpdiensten en kijk of ge kunt helpen, dat is toch het minste bij een ongeval zeker?

2s2k

Legacy Member
wa is daar nu aan? mogen die mensen anders misschien 10 seconden beseffen wat er net 3 meter voor hen gebeurt is?

x-boxter2003

Legacy Member
Wtf! Het gaat zo snel dat je het bijna niet ziet, zelfs vertraagt is het nog snel. Die moet minstens 200km/u gereden hebben. Best nog een kijken ook al is het groen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Mijne maat zijnen S63 AMG.

Koude start:

[youtube]Ne6HJCvO6IM&feature=player_embedded[/youtube]

Warme start

[youtube]ediMgB8O3FU[/youtube]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan