Archief - filmpjes - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mad Max

Legacy Member
Ik kan ook een filmpje maken met een gopro in mijn auto. Dan zie je dezelfde stoten maar dan van fietsers. Straatje zonder einde zoiets.

ElZ

Legacy Member
ketel en pot zeker

ik zal altijd voldoende rekening houden met fietsers, maar sommigen riskeren hun toch wel echt ver
en als ge die daar dan op aanspreekt, die vinden dat doodnormaal en volgens hun hou ik er abnormale ged8en op na
:doh::doh::doh:

mensen zijn dom echt das ongeloofelijk
ge moogt der niet teveel bij stilstaan of ge wordt er niet goed van
mensen zijn het niet waard om de wereld te beheren

ChunWai.

Legacy Member
Black zei:
kan wel, ge hoort em nog de handrem optrekken opt begin en werkt blijkbaar niet.

Nog een rede om een manueel te kopen dus :D, begrijp ook niet gooed warom em dan niet gwn tegen de eerste auto voor hem knalt, zou minder schade en gevaarlijk geweest zijn dan...


Asians... :D

Ik zou hetzelfde doen. Ik zou geen idee hebben wat er gebeurt als mijn wagen zonder mijn controle ineens vertrekt. Ik wil hem dan zeker nog onder controle krijgen en even langs de auto gaan :p

nixie

Legacy Member
ElZ zei:
verzekers zo ne klojo in een koerspakske :doh:
afschieten die handel

euhm vooroordelen much

Wat hij daar toont is toch erg van die bestuurders.
Da kunt ge toch niet ontkennen.

TIIMM

Legacy Member
NiXiE zei:
euhm vooroordelen much

Wat hij daar toont is toch erg van die bestuurders.
Da kunt ge toch niet ontkennen.

Wat ge ook nie kunt ontkennen is dat die wielerterroristen meestal zelf de klootzak uithangen..

Zoals:

In midden van de baan rijden & geen plaats willen maken
Ne keer omkijken naar u, en toch int midden blijven rijden.
Zich overal tussenboren
,...

Dracones

Legacy Member
Beste da ik vorige week heb voor gehad met wielertoerist ...
van achter aan men vrachtwagen is er een trapke voor in te stappen .
Op die plaats was hij hem aan vast houden voor zijn voet niet op de grond te zetten. Het is groen,ik kijk speciaal naar da kieken . hij is aan het bellen en beweegt voor geen cm.
Ik tuut eens,geen reactie. In mijn eigen ja foert ze blaaskaak,vollebak vertrokken en hem is bekanst op zijn zij gevallen en dan nog van zen kl*ten maken tegen mij O_o

ElZ

Legacy Member
NiXiE zei:
euhm vooroordelen much

Wat hij daar toont is toch erg van die bestuurders.
Da kunt ge toch niet ontkennen.
ja das misschien erg .
echter als fietser zijde een zwakke weggebruiker
dat ze hun er dan eens naar gedragen ook eh

ElZ

Legacy Member
:crazy:
hoeveel chance kunde hemme


ik denk dat da ook een historics ofzo iets is neen ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan