Archief - filmpjes - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AhReNd

Legacy Member
ElZ zei:
vanavond op canvas omstreeks 22u

documentaire group b rally :evil:

Check! Ik verwacht schreeuwende uitlaten, on-board video's en een wild publiek. Hopelijk benadrukken ze het ongeval in Corsica niet te hard, zodat de simpele zielen weer geen materie hebben om over na te kaarten morgen.
In dit apenland kan alles en zeker na de recente ongevallen met dodelijke afloop in de Rally.

Seraph

Legacy Member
ElZ zei:
vanavond op canvas omstreeks 22u

documentaire group b rally :evil:

Ty voor de tip, zeer goede docu.

Portugees zijn vergelijking van ... huis naast de weg en als die aangereden word dan is dat de fout van de bestuurder... sloeg echt wel op niets! :sop: Wat verwacht die eigenlijk als daar zo een massa mensen staat? Ga je daar staan dan zoek je echt het gevaar op, regels of niet gewoon je gezond verstand gebruiken. Kon evengoed een klapband hebben gehad...

MeRCeNaRy

Legacy Member
Seraph zei:
Ty voor de tip, zeer goede docu.

Portugees zijn vergelijking van ... huis naast de weg en als die aangereden word dan is dat de fout van de bestuurder... sloeg echt wel op niets! :sop: Wat verwacht die eigenlijk als daar zo een massa mensen staat? Ga je daar staan dan zoek je echt het gevaar op, regels of niet gewoon je gezond verstand gebruiken. Kon evengoed een klapband hebben gehad...

Inderdaad, belachelijke vergelijking...

Zeer goede docu. Zeer blij dat ik hem gezien heb. Thanks

ElZ

Legacy Member
idd , als ge rally gaat kijken stelt ge u bloot aan da gevaar .
als u da nie aanstaat gaat dan nie gaan kijken eh

is toch wel jammer dat er destijds geen goeie organisatie was
konden we misschien nog steeds van group b geweld genieten

beemer

Legacy Member
Foute redenering imo. Als je naar een betalend evenement gaat gaan kijken zou je tenminste mogen verwachten dat de organisatie alles in het werk stelt om ongevallen te voorkomen en er geen toeschouwers gewond raken.

ElZ

Legacy Member
dat ist net

als ge u gezond verstand gebruikt , dan kunt ge nie anders dan constateren dat niet alle risico's 100% uit te sluiten zijn !

dan moede ook nie komen neuten als er iets gebeurd

als get voor u eigen nie veilig genoeg acht , niemand verplicht u om te blijven eh

AhReNd

Legacy Member
Dat waren toch nogal eens tijden hé. Als ik 1 opmerking heb over de docu is dat het meer over de auto's mocht gaan, qua specificaties en productie oplage dan. Group B werd nu een beetje in het slecht daglicht gezet.

beemer

Legacy Member
ElZ zei:
dat ist net

als ge u gezond verstand gebruikt , dan kunt ge nie anders dan constateren dat niet alle risico's 100% uit te sluiten zijn !

dan moede ook nie komen neuten als er iets gebeurd

als get voor u eigen nie veilig genoeg acht , niemand verplicht u om te blijven eh

Ge moet inderdaad nergens gaan staan waar uw eigen veiligheid in het gedrang komt .... bvb: vlak naast de baan in buitenkant bocht; op een uitloopstrook etc ....
Als je daar wel kan en mag staan is dat de fout van de organisator en dan is hij verantwoordelijk.
M.a.w. : Stelt ge u zelf ergens waar het niet mag, moet he idd niet neuten achteraf.

ElZ

Legacy Member
idd


toch nog een noot :
als ge vertrouwd op de organisator , en dus u op de door hem aangewezen plekken gaat stellen , moet ge er rekening mee houden dat die mensen niet alle mogelijke situaties kunnen voorzien .
dus is uw eigen gezond verstand van primordiaal belang voor uw veiligheid
als er dan iets gebeurd , vindt ik dan ook dat je niet de organisator met de vinger moet wijzen .

Brecht

Legacy Member
zeker op kleine rally's zijn die afgevaardigden van de organisatie, die marshals, nog dommer dan het achterste van een koe en hebben ze geen idee in welke richting ne rallywagen zou vliegen moest em uit ne bepaalde bocht gaan

ElZ

Legacy Member
brechen zei:
zeker op kleine rally's zijn die afgevaardigden van de organisatie, die marshals, nog dommer dan het achterste van een koe en hebben ze geen idee in welke richting ne rallywagen zou vliegen moest em uit ne bepaalde bocht gaan

zo erg zouk het niet stellen
maar u heeft wel een punt

verbeke

Legacy Member
brechen zei:
zeker op kleine rally's zijn die afgevaardigden van de organisatie, die marshals, nog dommer dan het achterste van een koe en hebben ze geen idee in welke richting ne rallywagen zou vliegen moest em uit ne bepaalde bocht gaan

Dat hebben we dit weekend maar weer eens mogen aanschouwen hé!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan