Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat geluid past niet bij een Porsche. Ik vind het net geweldig dat Porsche's zo'n typisch geluid maken. BMW"s met 6 cylinders (bezine) zijn ook altijd herkenbaar.Terror Factor zei:Geluid is wel ff aanpassen ja![]()
NA_T zei:

w3bb3r zei:video is prive
edit: die kerel is zot
Nurburgring Nordschleife Extreme Heavy Rain Wet Lap Toyota Celica VVTi GT - YouTube


Hebt ge dan gewoon 1 rondje betaald en telkens heen en terug gereden?ComputerVISTA zei:Been there done that
Helga heeft al door alle weeromstandigheden op de ring gevlogen. Ik zie Stijn89 en ik nog toekomen toen gans de parking onder de sneeuw lag.
Zag er uit dat het niet open ging, maar we hadden geluk. Gans de ring voor ons alleen een ganse dag met wat ijzel en veel strooizout![]()

Soundstorm zei:Hebt ge dan gewoon 1 rondje betaald en telkens heen en terug gereden?![]()
ComputerVISTA zei:Been there done that
Helga heeft al door alle weeromstandigheden op de ring gevlogen. Ik zie Stijn89 en ik nog toekomen toen gans de parking onder de sneeuw lag.
Zag er uit dat het niet open ging, maar we hadden geluk. Gans de ring voor ons alleen een ganse dag met wat ijzel en veel strooizout![]()
w3bb3r zei:maar das toch levensgevaarlijk
ergens maar 1 keer te veel aquaplanning en ge mag 20meter vangrail vervangen ..