Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ComputerVISTA zei:noodstop 20120619.avi.avi.avi - YouTube
Hoeveel van jullie hadden dit zien aankomen? Ik alvast niet, ik had er los opgezeten.
ComputerVISTA zei:noodstop 20120619.avi.avi.avi - YouTube
Hoeveel van jullie hadden dit zien aankomen? Ik alvast niet, ik had er los opgezeten.
Black zei:Nut van ff 4 pinkers opzetten voor ge bruusk moet stoppen is bij deze bewezen...
Ik had er ook los opgereden, maar er zijn wegenwerken en nergens wordt er aangegeven dat de baan versmalt of wat dan ook, typisch België. Signalisatie een dikke nul in dit land.
ComputerVISTA zei:Op het camiongebeuren aansluitend: Wie vindt er hier allemaal dat camions in de pikken donker regelmatig veel te slecht verlicht zijn? Achteraan bedoel ik dan hé!
Ik heb al een paar keer gehad dat ik echt maar just op't laatste zag dat er iets voor me reed, zo'n grote 40 tonner met 2 miniscule en dan meestal nog vuile achterlichtjes.
Black zei:Nut van ff 4 pinkers opzetten voor ge bruusk moet stoppen is bij deze bewezen...
Ik had er ook los opgereden, maar er zijn wegenwerken en nergens wordt er aangegeven dat de baan versmalt of wat dan ook, typisch België. Signalisatie een dikke nul in dit land.
ComputerVISTA zei:noodstop 20120619.avi.avi.avi - YouTube
Hoeveel van jullie hadden dit zien aankomen? Ik alvast niet, ik had er los opgezeten.
ComputerVISTA zei:Op het camiongebeuren aansluitend: Wie vindt er hier allemaal dat camions in de pikken donker regelmatig veel te slecht verlicht zijn? Achteraan bedoel ik dan hé!
Ik heb al een paar keer gehad dat ik echt maar just op't laatste zag dat er iets voor me reed, zo'n grote 40 tonner met 2 miniscule en dan meestal nog vuile achterlichtjes.
ComputerVISTA zei:Op het camiongebeuren aansluitend: Wie vindt er hier allemaal dat camions in de pikken donker regelmatig veel te slecht verlicht zijn? Achteraan bedoel ik dan hé!
Ik heb al een paar keer gehad dat ik echt maar just op't laatste zag dat er iets voor me reed, zo'n grote 40 tonner met 2 miniscule en dan meestal nog vuile achterlichtjes.
Boterkoek zei:Nog nooit meegemaakt, misschien ligt het wel aan jouw lampe?


ComputerVISTA zei:noodstop 20120619.avi.avi.avi - YouTube
Hoeveel van jullie hadden dit zien aankomen? Ik alvast niet, ik had er los opgezeten.