Guardian-X-
Legacy Member
Ja hallo
... bij mij zou et wss ook wreed accident geweest zijn. Totaal geen indicatie dat die camion ervoor ineens vol in de remmen gaat. Met die avondzon ziet ge die remlichten bekan nie.
Nu begrijp ik dat die mannen wel wat afstand kunnen gebruiken tussen elkaar. Dan hebt ge nog van die retards die nie durven op de autostrade rijden die dan aan 90/u tussen zo 2 camions gaan kruipen ... stel u voor dat daar ne personenwagen had tussengezeten : /
EDIT:
http://www.dumpert.nl/mediabase/2207531/e6220235/coureur_heeft_een_beste_controle.html
2de comment was wel een goei ^^ Doe de 360!
random shizzle
[youtube]9EkpraF1XNY[/youtube]
... bij mij zou et wss ook wreed accident geweest zijn. Totaal geen indicatie dat die camion ervoor ineens vol in de remmen gaat. Met die avondzon ziet ge die remlichten bekan nie.Nu begrijp ik dat die mannen wel wat afstand kunnen gebruiken tussen elkaar. Dan hebt ge nog van die retards die nie durven op de autostrade rijden die dan aan 90/u tussen zo 2 camions gaan kruipen ... stel u voor dat daar ne personenwagen had tussengezeten : /
EDIT:
http://www.dumpert.nl/mediabase/2207531/e6220235/coureur_heeft_een_beste_controle.html
2de comment was wel een goei ^^ Doe de 360!
random shizzle
[youtube]9EkpraF1XNY[/youtube]





Wie weet wat er scheelde met haar