Archief - filmpjes - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Guardian-X-

Legacy Member
Ja hallo O_o ... bij mij zou et wss ook wreed accident geweest zijn. Totaal geen indicatie dat die camion ervoor ineens vol in de remmen gaat. Met die avondzon ziet ge die remlichten bekan nie.

Nu begrijp ik dat die mannen wel wat afstand kunnen gebruiken tussen elkaar. Dan hebt ge nog van die retards die nie durven op de autostrade rijden die dan aan 90/u tussen zo 2 camions gaan kruipen ... stel u voor dat daar ne personenwagen had tussengezeten : /


EDIT:

http://www.dumpert.nl/mediabase/2207531/e6220235/coureur_heeft_een_beste_controle.html
2de comment was wel een goei ^^ Doe de 360!

random shizzle
[youtube]9EkpraF1XNY[/youtube]

ComputerVISTA

Legacy Member
Die vrouw biedt wel vriendelijk haar excuses aan en is er precies toch van gedaan. Allez vind het nie echt dramatisch en de schade zal zeer goed meevallen.

Die motard die ik enkele weken geleden aan +- 30 km/h in een bocht onderuit zag gaan had wel veel plastiekschade.

NA_T

Legacy Member
[youtube]5QqRUR0W5lk[/youtube]

Een turbo zo groot als een watermeloen zeg ik u!

Terror Factor

Legacy Member
NA_T zei:
[youtube]5QqRUR0W5lk[youtube]

Een turbo zo groot als een watermeloen zeg ik u!
Spijtig da het ne golf is :unsure:
dikke turbo's, zalig:D
ComputerVISTA zei:
Niet echt neen.
meh toch wel. spiegel kapot, pinker kapot, minstens krassen in de kuip, waarschijnlijk wel een barst ook, geschaafd frame => veel geld

Robust²

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Niet echt neen.

Qua schade? Da's net zeggen alsof een deuk in een deur van een auto niet echt dramatisch is. Kuippanelen voor moto's kosten altijd handen vol geld en veel anders dan vervangen zit er niet op van zodra er diepe krassen of barsten in zitten. Tank moet ook zo goed als altijd direct herspoten worden.

Qua sensatie gehalte is het idd nogal flauw, gewoon serieus lomp en onoplettend van die vrouw. Als je al niet uit een parking kan rijden zonder je spiegels te gebruiken, heb ik je liever niet in mijn buurt op de baan tbh :p

ComputerVISTA

Legacy Member
Koopt dan iets da nie gans uit de plastiek gemaakt is hé, brol :D

Robust²

Legacy Member
Zonder die plastiek mag je metalen tank er sowieso aan geloven en als je geen valblokken hebt ook de deksels van je motorblok (waardoor de olie er dus gewoon uitloopt) van zodra het niet uit stilstand was.

Wat je ook doet/hebt, je bent bijna altijd serieus gescheten als iemand je omver rijdt qua materiele schade.

ComputerVISTA

Legacy Member
Katoom zei:
Om van het innig leed nog maar te zwijgen...

Jama als ge met uw geliefkoosde auto ziet ingedeukt worden zijde ook van slag hoor. Ik dacht er aan toen een maat van RZ in mijn teergeliefde Helga reed hem ook te vermoorden maar uiteindelijk lost dat weinig op.

Ik doelde met het niet dramatisch zijn op een stilstaande motor die enkel aangetikt wordt en de bestuurder van het vehicle weinig schade aan zichzelf zal hebben.

ComputerVISTA

Legacy Member
Hela, ik ben al van 7 uur bezig ze makker, rust voor de moment voor de dagen die komen.

Komt ge, ja toch hé dan kunde der mij enen trakteren voor mijne verjaardag :D

BlueSkyraider

Legacy Member
:rofl:

Terechte opmerking trouwens in de commentaren. Haar APK is ook al een maand verlopen. Zou ze daar (ook) een boete voor gekregen hebben? :p

tynoesj

Legacy Member
Kheb gelijk nog medelijden met da mens :( Wie weet wat er scheelde met haar :(

Brecht

Legacy Member
of zoals in damme, die kerel met zijnen pickup, gewoon achteruit duwen :')

ComputerVISTA

Legacy Member
Mr. SLASH zei:
en Vista , moede gij nie bezig zijn op RZ :tongue:

PROOOF dak aan't werken was vandaag :D

RZ20120705_20.jpg



Wanneer komde morgen toe?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan