Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gymkhana is een klucht. Als ge kijkt naar hoeveel bandensporen er zijn in het shot voor hij op de "spot" aan komt weet ge al genoeg hoeveel keer er geprobeerd is...ElZ zei:ik vind dat ge pas het recht hebt neerbuigend te doen als get zelf beter kunt .
+ gymkhana is niet hetzelfde of rally
Zo moet het 
MeRCeNaRy zei:Gymkhana is een klucht. Als ge kijkt naar hoeveel bandensporen er zijn in het shot voor hij op de "spot" aan komt weet ge al genoeg hoeveel keer er geprobeerd is...
Zie hieronder... Zijn eerste rit op dat trajectZo moet het
[YOUTUBE]Y0iwKJe7zRI[YOUTUBE]


brechen zei:ik heb het woord sukkel nooit in de mond genomen. ik vind gewoon dat er veel teveel spel rond gemaakt wordt, met zijn gymkhana filmkes alsof em de beste piloot ter wereld is, en als em dan eens meedoet in een echte rally is het eigenlijk zoveel zaaks niemeer.
.
Waarschijnlijk hadden ze motorische problemenbrechen zei:met mijn budget kan ik enkel wat op de nurburgring gaan vlammen, en als ik al koten met plexi ruitjes begin in te halen denk ik dat ik niet slecht bezig benmaar uw conclusie is idd juist!

Draaksken zei:der is hier iemand met een signature in de aard van " 9lives waar de internethelden thuis zijn " .. past soms wel eens ^^
(NG - nightghost) was da, dacht 'k.brechen zei:ahja, die internetheld die eigenlijk geen kloten rally kan rijden.
brechen zei:ik heb het woord sukkel nooit in de mond genomen. ik vind gewoon dat er veel teveel spel rond gemaakt wordt, met zijn gymkhana filmkes alsof em de beste piloot ter wereld is, en als em dan eens meedoet in een echte rally is het eigenlijk zoveel zaaks niemeer.
Terror Factor zei:Waarschijnlijk hadden ze motorische problemen![]()
