Archief - filmpjes - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

josilirios

Legacy Member
Die filmkes zijn toch altijd plezant om te zien, wa boeit da nu dat da ni van den eerste keer juist ging...

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Inderdaad, het blijft een lust voor het oog, zalig in elkaar gestoken, en volgens mij is er niemand die dit van de eerste keer kan o.O

citrofenwick

Legacy Member
S. Loeb wel :unsure:


En los van het feit dat het ''kijk wat ik kan''-filmpjes zijn, zijn ze idd wel goed in elkaar gestoken, met telkens wat nieuwe stunts, wat ze ons toch nog doet bekijken :p En hij mag dan misschien niet de beste zijn, maar toch kan hij nog steeds een stuk beter rijden dan de meesten die hier zitten.

Ik zou trouwens graag eens weten hoeveel zo'n filmpje opnemen kost. Los van het feit dat die locaties allemaal ingericht en afgezet moeten zijn, kost die auto ook veel geld. Zeker weten mag na zo'n filmclipje opnieuw gans da spel gereviseerd worden.:p (vbak, motor, remmen, dempers..)


edit:
http://www.youtube.com/watch?v=L_K31QvhPns

filmpje van block, tijdens een wrc-rally
Zonder 20 keer te oefenen.

Katoom

Legacy Member
citrofenwick zei:
S. Loeb wel :unsure:


En los van het feit dat het ''kijk wat ik kan''-filmpjes zijn, zijn ze idd wel goed in elkaar gestoken, met telkens wat nieuwe stunts, wat ze ons toch nog doet bekijken :p En hij mag dan misschien niet de beste zijn, maar toch kan hij nog steeds een stuk beter rijden dan de meesten die hier zitten.

Ik zou trouwens graag eens weten hoeveel zo'n filmpje opnemen kost. Los van het feit dat die locaties allemaal ingericht en afgezet moeten zijn, kost die auto ook veel geld. Zeker weten mag na zo'n filmclipje opnieuw gans da spel gereviseerd worden.:p (vbak, motor, remmen, dempers..)


edit:
WRC Onboards 2011: Argentina - Ken Block SS08 Requested by angusis2fast4u - YouTube

filmpje van block, tijdens een wrc-rally
Zonder 20 keer te oefenen.
Ge zijt chassis vergeten. :unsure:

Block is overrated en brengt meer show dan prestatie maar sucken doet dien toch zeker niet.

NA_T

Legacy Member
Het is ook niet altijd de schuld van de bestuurder dat er iets opnieuw moet gefilmd worden.. denk af en toe eens na hé zageventen :naughty:

Hij verhoogt de omzet van GoPro allesinds aanzienlijk! Inclusief dat eentje dat ervandoor is gegaan.. :p

ElZ

Legacy Member
lmao at some of the comments. maybe instead of being the experts on the driving abilities you give the guy some credit for actually getting off his arse and having a good go at wrc. he's got more talents in his left bollock than most of the fucktard comment makers on youtube.

top comment op youtube , is hier ook wel van toepassing bij sommige haters hiere

tzal wrschijnlijk nooit den besten zijn , maar hij doet het toch eh

blind_ripper

Legacy Member
ElZ zei:
lmao at some of the comments. maybe instead of being the experts on the driving abilities you give the guy some credit for actually getting off his arse and having a good go at wrc. he's got more talents in his left bollock than most of the fucktard comment makers on youtube.

top comment op youtube , is hier ook wel van toepassing bij sommige haters hiere

tzal wrschijnlijk nooit den besten zijn , maar hij doet het toch eh

fijt, misschien dat hij hier eens moet aan mee doen.
Climb - Pikes Peak Hill Climb with a Monster - YouTube

Yusifer

Legacy Member
Hmmm, vriend van een vriend (en met wie ik beide League of Legends speel) bezit een Nissan Skyline GT-R van zowat 400pk, maar hij woont in Varsenare, en ik heb hem en z'n auto nog niet persoonlijk ontmoet. Zal hem eens vragen ingame of hij daar geweest is.

Niet dat deze info je veel helpt, maar soit. :p

sluysen

Legacy Member
RiskGhost zei:
Hmmm, vriend van een vriend (en met wie ik beide League of Legends speel) bezit een Nissan Skyline GT-R van zowat 400pk, maar hij woont in Varsenare, en ik heb hem en z'n auto nog niet persoonlijk ontmoet. Zal hem eens vragen ingame of hij daar geweest is.

Niet dat deze info je veel helpt, maar soit. :p

Whut een skyline in varsenare, never seen that one :oink::sad:

Yusifer

Legacy Member
Net gevraagd en tis ne r33 dat hij heeft, dus het is hem niet op dat filmpje.

sypro9000

Legacy Member
lol, kbedoelde gewoon dat er ne skyline staat in sint-kruis. Natuurlijk is da niet den dien van opt filmke.

MeRCeNaRy

Legacy Member
Guardian-X- zei:
:love::love:



Had ik in zo geen kloteland (m.b.t auto's) gezeten was het dat geworden ipv de impreza. Heb de STi zeer graag maar een R34 GT-R blijft mijnen droom :(

Wat houd u tegen? :s

Perfect mogelijk om een R34 GTR te hebben in BE :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan