Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En hij mag dan misschien niet de beste zijn, maar toch kan hij nog steeds een stuk beter rijden dan de meesten die hier zitten.
(vbak, motor, remmen, dempers..)Ge zijt chassis vergeten.citrofenwick zei:S. Loeb wel
En los van het feit dat het ''kijk wat ik kan''-filmpjes zijn, zijn ze idd wel goed in elkaar gestoken, met telkens wat nieuwe stunts, wat ze ons toch nog doet bekijkenEn hij mag dan misschien niet de beste zijn, maar toch kan hij nog steeds een stuk beter rijden dan de meesten die hier zitten.
Ik zou trouwens graag eens weten hoeveel zo'n filmpje opnemen kost. Los van het feit dat die locaties allemaal ingericht en afgezet moeten zijn, kost die auto ook veel geld. Zeker weten mag na zo'n filmclipje opnieuw gans da spel gereviseerd worden.(vbak, motor, remmen, dempers..)
edit:
WRC Onboards 2011: Argentina - Ken Block SS08 Requested by angusis2fast4u - YouTube
filmpje van block, tijdens een wrc-rally
Zonder 20 keer te oefenen.

ElZ zei:lmao at some of the comments. maybe instead of being the experts on the driving abilities you give the guy some credit for actually getting off his arse and having a good go at wrc. he's got more talents in his left bollock than most of the fucktard comment makers on youtube.
top comment op youtube , is hier ook wel van toepassing bij sommige haters hiere
tzal wrschijnlijk nooit den besten zijn , maar hij doet het toch eh

RiskGhost zei:Hmmm, vriend van een vriend (en met wie ik beide League of Legends speel) bezit een Nissan Skyline GT-R van zowat 400pk, maar hij woont in Varsenare, en ik heb hem en z'n auto nog niet persoonlijk ontmoet. Zal hem eens vragen ingame of hij daar geweest is.
Niet dat deze info je veel helpt, maar soit.![]()

ad:RiskGhost zei:Net gevraagd en tis ne r33 dat hij heeft, dus het is hem niet op dat filmpje.
Guardian-X- zei:
Had ik in zo geen kloteland (m.b.t auto's) gezeten was het dat geworden ipv de impreza. Heb de STi zeer graag maar een R34 GT-R blijft mijnen droom![]()

