Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
citrofenwick zei:Niet overdrijven hé gasten. Hij kan niet mee met de top en kben der ook nie aan, maar van de 2 WRC-wedstrijden die hij dit jaar gereden heeft, staat hij telkens in de top 10.
World Rally Championship - Results
Vorig jaar wast idd wel gene vetten.
Liquid Li0n zei:dan zijt ge is rijk en zorgt ge er voor da ge dan gehandicapt verder wilt leven
om even verder te gaan in het thema:
[youtube]6U53V-4Ow4A[/youtube]
[youtube]RUhzs79FVQ0[/youtube]
[youtube]K_EcYfeWKrE[/youtube]
da zijn precies poppen!
hoe grof, maDirkxke zei:Vliegende tafellakens! :applause:

Dirkxke zei:Vliegende tafellakens! :applause:

ok , bedanktComputerVISTA zei:Nee maar gij zijt nen toffen zonder capsones.
Dus gij > blockmans.

apex^ zei:
Liquid Li0n zei:het filmpje staat een beetje naar boven ook al, en een hele discussie eronder, laat ze aub niet opnieuw beginnen :ironic:

apex^ zei:

citrofenwick zei:
Boterkoek zei:Leuk filmke, enkel jammer dat wij als amateurs zoiets niet kunnen proberen.![]()
ElZ zei:
FEW zei:Ken Block is toch maar overrated hoor. Hoeveel slipsporen er telkens als op de weg te zien zijn van testruns/gefaalde runs. Ok, hij zal wel kunnen rijden, maar ik zou toch meer onder de indruk zijn moest hij het van de eerste keer kunnen en niet door 20x te proberen.
