Vliegende Cisse
Legacy Member
Dat komt ervan, op een HTC is dat dus niet te zien...MeRCeNaRy zei:Een inlaat gemaakt uit PVC-buizen, is volgens u, normaal?![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat komt ervan, op een HTC is dat dus niet te zien...MeRCeNaRy zei:Een inlaat gemaakt uit PVC-buizen, is volgens u, normaal?![]()

krisse5844 zei:Gevalletje verkeersagressie , nee hoor ! Doodnormaal ginds :
dumpert.nl - Zijspiegel slopen in Rusland

[LRRP];16682008 zei:
Niinz zei:

ComputerVISTA zei:Jaren 80 benzen :inlove:
[youtube]LuqdJrN-kUo[/youtube]
[youtube]K3B4VmG8Kds[/youtube]


Guardian-X- zei:Da laatste filmke van die benz is de max! Die crashtest is verbazend goed spel geeft geen krimp vanaf de voorruit tot de achterkant. Bij de meeste van die filmkes van die ouderdom zit de koffer ineens vooraan na de test![]()

ElZ zei:zijder hier nu weeral met uwen porno
ik zie u al naar die filmkes kijken
luidkeels oooh en aaaah's![]()
Jaren 90 moeten ook niet onderdoen, vooral de S-klasse. 1 miljard dollar in gepompt voor de ontwikkeling ervan, veel hoge pieten binnen Merc opgestapt... De meest 'overengineerde' mercedes ooit imo.ComputerVISTA zei:Jaren 80 benzen :inlove:
...