Waelvis
Legacy Member
[LRRP];16682008 zei:
Zou da kunnen da ik die vorige week (ik denk donderdag of vrijdag) ben tegengekomen in Grembergen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[LRRP];16682008 zei:
Waelvis zei:Zou da kunnen da ik die vorige week (ik denk donderdag of vrijdag) ben tegengekomen in Grembergen?
[LRRP];16682008 zei:

gefaked van 9lives!-KDS- zei:[youtube]JaS7n6qKQe4[/youtube]

josilirios zei:![]()
driftje!
citrofenwick zei:gefaked van 9lives!
rally best of 2011 - Video Dailymotion
3:00: grappige E30 passage
5:24: diesel ascona!
[LRRP];16682008 zei:
ComputerVISTA zei:Die in zijnen e30 gaat het nog ver schoppen :')

citrofenwick zei:

x-boxter2003 zei:En er staan op het dak ook 2 Michelin mannekes. Maar is dat normaal dat geluid? Lijkt me anders vermoeiend om daar de hele dag in te zitten.
Kan aan mij liggen maar ik hoor dat geluid niet graag. Zo zou ik nooit graag met een chopper rijden die zo een kabaal maakt dat je hem van een kilometer ver hoort aankomen. Geef mij maar smooth, geen gekletter.