Archief - filmpjes - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

krisse5844

Legacy Member
citrofenwick zei:
Schone filmpjes :p

Als ge wa goed staat int klassement is zonen domme sortie echt wel kloten zne. Kversta da wel, want kheb zo ook eens een halve minuut verloren door met een wieltje vast te staan naast de baan :p Byebye klassement.

Kheb mij trouwens vanavond ingeschreven voor de TBR. De "VAS-versie" van den omloop. Ik kijk al uit naar de zoningen.

THX !

Ja janssens heeft daar toch 3 minuten verloren in z'n prosche !

Succes al vast !

Guardian-X-

Legacy Member
Scifo zei:
Robert Kubica terug in rally! Straffe kerel, na bijna een arm kwijt geweest te zijn :crazy:

kompilacja ronde on Vimeo

De looks van die STi :drool::drool:

@1:43 : Laat ik even met mijn kind aan de fucking start op 1 meter van da rallykot gaan staan om zijn/haar gehoor omzeep te helpen. That's some quality parenting right there :ironic:

Liquid Li0n

Legacy Member
Guardian-X- zei:
De looks van die STi :drool::drool:

@1:43 : Laat ik even met mijn kind aan de fucking start op 1 meter van da rallykot gaan staan om zijn/haar gehoor omzeep te helpen. That's some quality paranting right there :ironic:

ze houdt toch haar oortjes toe :lol:

ditn_tae

Legacy Member
als ik wa tijd heb ga ik samenvatting maken van de films dak heb kunnen oppakken.
BMW M3 volledig driftend door bocht etc etc :)

citrofenwick

Legacy Member
tof filmke! Schone plaats inderdaad. Khad beter wa meer moeite gedaan om er toch nog te geraken :p

Wanneer gaan we daar eens gaan trainen met de ae86? Das toch vlakbij uw deur hé? :D

En spillebeen zijn blauw bmwke heeft eigenlijk al nogal wa km's zijwaarts geschoven hé :p

ditn_tae

Legacy Member
eigenlijk wel :)
de koude pinten stonden al klaar,eetkraam en zalige supporters.
Tis al 3-4 jaar dak daar altijd zelfde mensen tegenkom,oa die franse groep da zo fanatiek ziet supporteren, zalige sfeer.

De oefensessie is al lang gepland maar de auto heeft momenteel wa circuitkwaaltjes.(Remblokken die volledig op zijn,versleten wiellagers)
En best wachten tot groene kaart en mais weg is :)
Da punt is idd nie ver van ons huis maar tis wel blinde bocht,kweet nie als goed idee ga zijn :p
er zijn wel nog genoeg andere punten,ss passendale kennik vanbuiten.

spillebeen,een rallypiloot naar mijn hart :)

Ik heb trouwens de rallypiloot in finland gevonden die met de e86 prive in de thousand lakes rally zo zot goed heeft gereden met standaard 4AGE engine(10 plaatsen onder de wrcs)!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan