Archief - filmpjes - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EagleEye

Legacy Member
Seraph zei:
[youtube]s7Iv42AOZIk[/youtue]

Niet echt een ratlook fan, maar toch respect. :)
Leuk filmke, helemaal uitgekeken :D maar wel jammer dat ze niet echt op een euro-meet stonden...

Terror Factor

Legacy Member
lol @mightycarmods :D
Die manne hebbe wel toffe filmkes. Die steelies zijn wel vet, doet zoveel he. Staat ook onder veel oudere auto's goed, alleen jammer da het zo lompe, loodzware dinge zijn :(

Jurgenv1

Legacy Member
BlueSkyraider zei:
Hier zitten toch wel een paar zware gevallekes tussen :eek:
[youtube]JHSmJQKE06s[/youtube]

Russen zijn dan ook regelrechte idioten in het verkeer, meeste van die ongevallen hadden kunnen vermeden worden met wat rustiger (defensiever) rijgedrag. al eens gezien hoe snel die rijden in de sneeuw? Een random russisch filmpje zegt genoeg.

Seraph

Legacy Member
Terror Factor zei:
lol @mightycarmods :D
Die manne hebbe wel toffe filmkes. Die steelies zijn wel vet, doet zoveel he. Staat ook onder veel oudere auto's goed, alleen jammer da het zo lompe, loodzware dinge zijn :(

Idd, altijd fun om naar te kijken.
Heb zo een vermoeden dat het volgend seizoen wel is meer richting de euro scene zou kunnen gaan... :)

TIIMM

Legacy Member
Zo'n stalen velgen, waar vind ge dat?

Alé, zulke van in het filmpje, want de standaard stalen velg van hier ziet er toch anders uit he?

Mr. SLASH

Legacy Member
dat zijn gewoon verbrede stalen velgen , zijn in belgie ook enkele bedrijven die dit doen .
ge gaat naar daar met gewone stalen velgen en kiest ge zelf hoeveel ze breder moeten worden :)

beetje hetzelfde principe als bij 3-delige velgen waar bredere randen kunt opvijzen met het verschil dat het bij stalen velgen erop gelast wordt :)

Mr. SLASH

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Russen zijn dan ook regelrechte idioten in het verkeer, meeste van die ongevallen hadden kunnen vermeden worden met wat rustiger (defensiever) rijgedrag. al eens gezien hoe snel die rijden in de sneeuw? Een random russisch filmpje zegt genoeg.

en die mentaliteit als zo iets gebeurd , gelijk bij diene camion die zich door dat kruispunt boort , die blijven daar gewoon kalm bij :p

moest dat een amerikaans filmke zijn , ge had al 20 keer " O MY GOD" of "WHATAFUK" gehoord :D

Terror Factor

Legacy Member
TIIMM zei:
Zo'n stalen velgen, waar vind ge dat?

Alé, zulke van in het filmpje, want de standaard stalen velg van hier ziet er toch anders uit he?

Mr. SLASH zei:
dat zijn gewoon verbrede stalen velgen , zijn in belgie ook enkele bedrijven die dit doen .
ge gaat naar daar met gewone stalen velgen en kiest ge zelf hoeveel ze breder moeten worden :)

beetje hetzelfde principe als bij 3-delige velgen waar bredere randen kunt opvijzen met het verschil dat het bij stalen velgen erop gelast wordt :)

'k vermoed da het diamond racing steelies zijn, merk da ik toch heeeeel vaak tegenkom als het om van die wielen gaat.

Elegance

Legacy Member
"A Chevy truck owner talked way too much crap, and this is what happened. They guy in the Dodge went way too far. A few blows were exchanged afterwards, and the cops showed up."


[youtube]7bEcSTD6Tsc[/youtube]

Diesel power biatchhh :D

ICEcube

Legacy Member
INF3RN040 zei:
"A Chevy truck owner talked way too much crap, and this is what happened. They guy in the Dodge went way too far. A few blows were exchanged afterwards, and the cops showed up."


Diesel power biatchhh :D

Is het mijn idee of start die gast met zijn dieseltruck gewoon te vroeg. De Chevy heeft nooit gas gegeven....

Anyway, rednecks in action....:crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan