Archief - filmpjes - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

partyboy

Legacy Member
Die mannen weten dan ook waar ze aan beginnen en dat maakt de kick natuurlijk alleen maar groter.

Musk

Legacy Member
Vrij marginaal, ma ook een beetje vet.


Vindet wel totaal onverantwoord dat die rond 2:15 'gewone weggebruikers' zitten zot te doen, da's toch echt niet nodig. Als ik dat zie moet ik m'n woorden over Frack z'n ondergronds garageke toch terugnemen ;)


Leuke montage wel.

Muscleduck

Legacy Member
Wtf is da met de negacieve camber op de voorwielen van die driftkar?

OT:
[youtube]Nypb8_HTenE[/youtube]

Mad Max

Legacy Member
Bijna alle driftauto's hebben neg camber op de voorwielen. Geeft meer grip vooraan dus de auto is beter te besturen tijdens een drift.

Soundstorm

Legacy Member
Musk zei:
Vrij marginaal, ma ook een beetje vet.


Vindet wel totaal onverantwoord dat die rond 2:15 'gewone weggebruikers' zitten zot te doen, da's toch echt niet nodig. Als ik dat zie moet ik m'n woorden over Frack z'n ondergronds garageke toch terugnemen ;)


Leuke montage wel.
Er is 1 moment waar ze in de buurt van andere weggebruikers komen in dat filmpje. En dat is dus bij die Fiesta.

Volgens mij is dat trouwens in scene gezet, aangezien dat mijn ervaring zegt dat andere weggebruikers HARD in de remmen gaan als ze een auto zien driften. Of het is een zatte Pool natuurlijk.

partyboy

Legacy Member
Ja lijkt me ook in scene gezet, die bestuurder moved nog geen cm of raakt zen rem nog niet aan als die daar rond drift. De straten zijn er wel ferm leeg 's nachts :p of het is grotendeels afgezet ofzo.

Musk

Legacy Member
Soundstorm zei:
Er is 1 moment waar ze in de buurt van andere weggebruikers komen in dat filmpje. En dat is dus bij die Fiesta.

Volgens mij is dat trouwens in scene gezet, aangezien dat mijn ervaring zegt dat andere weggebruikers HARD in de remmen gaan als ze een auto zien driften. Of het is een zatte Pool natuurlijk.

Ik mag het hopen. Nuja, het blijft Polen hé :)

's morgens zal de wegmarkering ook schoon uitzien, dan gaan de flikken toch control beginnen doen ;D


Then again, het blijft Polen.

Godlessarto

Legacy Member
Musk zei:
Vrij marginaal, ma ook een beetje vet.


Vindet wel totaal onverantwoord dat die rond 2:15 'gewone weggebruikers' zitten zot te doen, da's toch echt niet nodig. Als ik dat zie moet ik m'n woorden over Frack z'n ondergronds garageke toch terugnemen ;)


Leuke montage wel.

Bent u van het vrouwelijke geslacht?

partyboy

Legacy Member
Holy shit :oink: , dacht et er straks nog terwijl ek et las in de gazet, zou da op beeld staan die crash enja blijkbaar wel :D shiiiiit
Die bestuurder blijft er precies wel kalm onder.... haha en al een geluk dat ne links plakker was :p

citrofenwick

Legacy Member
[video=youtube;AaLSIqTgMB4]http://www.youtube.com/watch?v=AaLSIqTgMB4[/video]

Dit filmpje heeft hier wellicht al gestaan. Het blijft wel extreem zot hoe hard op de limiet hij met da spel gaat :bow:

Dragonix

Legacy Member
man, dieje draait nogal me zen stuur (zal wel moeten wss mer toch, zotjes) da die ni vaker crashen.. chapeau

Golla

Legacy Member
Zalig filmke, denk dat merendeels van dit forum heel hun broek volgekakt zullen hebben.. Inclusief ik :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan