Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sypro9000 zei:Ja mijn kloten THE ROAD WARRIORS



partyboy zei:Die mannen weten dan ook waar ze aan beginnen en dat maakt de kick natuurlijk alleen maar groter.

Er is 1 moment waar ze in de buurt van andere weggebruikers komen in dat filmpje. En dat is dus bij die Fiesta.Musk zei:Vrij marginaal, ma ook een beetje vet.
Vindet wel totaal onverantwoord dat die rond 2:15 'gewone weggebruikers' zitten zot te doen, da's toch echt niet nodig. Als ik dat zie moet ik m'n woorden over Frack z'n ondergronds garageke toch terugnemen
Leuke montage wel.
Soundstorm zei:Er is 1 moment waar ze in de buurt van andere weggebruikers komen in dat filmpje. En dat is dus bij die Fiesta.
Volgens mij is dat trouwens in scene gezet, aangezien dat mijn ervaring zegt dat andere weggebruikers HARD in de remmen gaan als ze een auto zien driften. Of het is een zatte Pool natuurlijk.

Musk zei:Vrij marginaal, ma ook een beetje vet.
Vindet wel totaal onverantwoord dat die rond 2:15 'gewone weggebruikers' zitten zot te doen, da's toch echt niet nodig. Als ik dat zie moet ik m'n woorden over Frack z'n ondergronds garageke toch terugnemen
Leuke montage wel.

Godlessarto zei:Bent u van het vrouwelijke geslacht?