Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Romeo Carpaccio zei:Da's lef hebben
[Youtube]?v=WZIp4ftTshk&feature=youtu.be[/youtube]

Elegance zei:en nu met en vol geladen trailer aub.
CL4P-TP zei:[video=youtube;ridS396W2BY]http://www.youtube.com/watch?v=ridS396W2BY[/video]
Dat brakes![]()
Wou ik ook net posten. Prachtig handwerk, daar zou ik liever voor betalen dan voor een ferrari ofzo. Zijn er nog van die bedrijfjes die zoiets doen?scipicore zei:JQ4hQSusjE
JasperCLA zei:
Black zei:Is dat niet dat die wagen juist voor impact nog remt waardoor de impactsnelheid kan dalen met 30/uur ?
Dan is dat geen fail, we kunnen dat enkel met het blote oog amper waarnemen.
@ Die truck: allemaal proper, maar als er daarachter nog een truck rijdt zonder dat systeem hangt hij erop, en hangt onze volvo op de wagen voor hem...
ChunWai. zei:Ja, waarom zou je dan nog verder gaan in technologie..
werkt maar tot 50km/h en bij een snelheidsverschil van 15km/h brengt hij je op tijd tot stilstand; officiële uitlegBlack zei:Is dat niet dat die wagen juist voor impact nog remt waardoor de impactsnelheid kan dalen met 30/uur ?
Dan is dat geen fail, we kunnen dat enkel met het blote oog amper waarnemen.
@ Die truck: allemaal proper, maar als er daarachter nog een truck rijdt zonder dat systeem hangt hij erop, en hangt onze volvo op de wagen voor hem...
Black zei:wa is da nu voor een uitspraak ?
. Black zei:wa is da nu voor een uitspraak ?
partyboy zei:Hij zal willen zeggen dat als je zo denkt je geen moeite moet doen om zo'n systemen te ontwikkelen.
Als de vrachtwagens daarachter dat systeem niet hebben ga je waarschijnlijk botsen daar ben ik het overeens maar alle vooruitgang is een goed teken voor de veiligheid in de toekomst.

partyboy zei:Hij zal willen zeggen dat als je zo denkt je geen moeite moet doen om zo'n systemen te ontwikkelen.
Als de vrachtwagens daarachter dat systeem niet hebben ga je waarschijnlijk botsen daar ben ik het overeens maar alle vooruitgang is een goed teken voor de veiligheid in de toekomst.

BlueSkyraider zei:weer het zoveelste russische compilatiefilmpje.
maar wat die Audi vanaf 4:05 uitsteekt vind ik toch wel straf
Russian Road Rage and Accidents (Week 2 - December - 2012) [18+] ll SFB - YouTube