iBMW
Legacy Member
Guardian-X- zei:
fantastisch xd
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Guardian-X- zei:
cdp1193 zei:
MirrorMeRCeNaRy zei:Video niet beschikbaar?
cdp1193 zei:Mirror
Een paar idioten die de snelweg blokkeren zodat ze kunnen driften.
hahah zaligcdp1193 zei:Mirror
Een paar idioten die de snelweg blokkeren zodat ze kunnen driften.

de boom zei:LiveLeak.com - Zx-10 being overtaken by an audi at 300kmph
Misschien meer een moto filmke maar er rijdt toch ook een audi in mee.
geen max is maar op bepaalde stukken in Duitsland.SarahBaptie zei:Ik ben mss een seut ma da is in mijn ogen nie meer dan een car crash waiting to happen.
Met zo een snelheid vlamt ge tegen een auto en dan snijdt ge er gewoon door, om vervolgens nog zo 4 mee te hebben. Ik heb gewoon de mening dat die mannen met hun leven en ook met de andere weg gebruikers spelen...
Geen max snelheid in duitsland hmmm. Met die regel heb je dan natuurlijk zo een gasten e

Tonerider zei:geen max is maar op bepaalde stukken in Duitsland.
En bij ons vind je ook genoeg racers hoor. Je moet maar eens bij ploegwissel aan Volvo Cars gaan staan![]()
_ns_ zei:ff off topic, maar hoeveel is het dan op de andere plekken? Of is dat ook variërend?
._ns_ zei:ff off topic, maar hoeveel is het dan op de andere plekken? Of is dat ook variërend?
partyboy zei:Gewoon 120 voor het grootste deel dacht ik, is al even geleden dak bij den duits geweest ben.
Vliegende Cisse zei:Normaal gezien overal 130, behalve indien anders gemarkeerd.