Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mad Max zei:Ook nie gezond zoiets, kerel kan precies wel tegen een stootje.
[video=youtube;jJvwii2Gd84]http://www.youtube.com/watch?v=jJvwii2Gd84[/video]
samn zei:Die copiloot moet ook niet echt goed zijn best gedaan hebben...
"Bocht naar rechts.. OOPS Ik bedoelde links"
ja, dienenbrechen zei:Dienen met al zijn haar?![]()


Tonerider zei:Nordschleife Touristenfahrten CRASH Accident Unfall FAIL COMPILATION 2011 RCN VLN Nürburgring - YouTube
ik vraag me af hoe die kerels zich voelen als ze zo net hun moto/auto beschadigd hebben en dan hun frank valt dat het wel hun enige auto/moto is en de verzekering niet gaat tussenkomenof kan je je daar voor verzekeren?

toru zei:Is het geen gewone tolweg en gelden dus normale verkeersregels?
Stel ik ga met mijn peugeot op de ring en ik ga daar tegen de vangrail. Dan ga ik toch gewoon mijn omnium kunnen aanspreken? Aangezien het geen race is maar een toeristenritje om de omgeving te zien?![]()
Identiek zelfse voorwaarden alsof je op de autostrade de vangrails in vliegt 
TekkaBlade zei:Controleer de algemene voorwaarden. Bij heel wat maatschappijen staan tolwegen bij naam vermeld die niet gedekt zijn.
Tonerider zei:Nordschleife Touristenfahrten CRASH Accident Unfall FAIL COMPILATION 2011 RCN VLN Nürburgring - YouTube
ik vraag me af hoe die kerels zich voelen als ze zo net hun moto/auto beschadigd hebben en dan hun frank valt dat het wel hun enige auto/moto is en de verzekering niet gaat tussenkomenof kan je je daar voor verzekeren?
Werkzekerheid in tijden van crisis!Caracalla zei:Tbh, stock auto's zijn ook niet gemaakt om te racen.
Vorige zomer op trackday geweest en geen enkele moto gezien die plots een technisch defect had. Moest je een auto een hele dag zo gaan afmelken is er altijd wel iets die springt, kapot is of vervangen moet worden.
Probleem is ook wel dat een auto wat duurder te repareren is dan een moto... Carrosier's gaan wel genoeg werk hebben in die zoneWerkzekerheid in tijden van crisis!

Caracalla zei:Duuuuuuude. Uiteraard bedoelde ik stock corsa's en punto's en golfkes en een 318i en whatever.
3 trackdays en je blaast die motor op of iets anders is wel voor de kloten aan het chassis.
En op beide filmkes zag ik meer zo'n auto's dan GT3RS'en hoor.
Caracalla zei:Tbh, stock auto's zijn ook niet gemaakt om te racen.
Vorige zomer op trackday geweest en geen enkele moto gezien die plots een technisch defect had. Moest je een auto een hele dag zo gaan afmelken is er altijd wel iets die springt, kapot is of vervangen moet worden.
Probleem is ook wel dat een auto wat duurder te repareren is dan een moto... Carrosier's gaan wel genoeg werk hebben in die zoneWerkzekerheid in tijden van crisis!


