Archief - filmpjes - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

samn

Legacy Member
Mad Max zei:
Ook nie gezond zoiets, kerel kan precies wel tegen een stootje.

[video=youtube;jJvwii2Gd84]http://www.youtube.com/watch?v=jJvwii2Gd84[/video]

Die copiloot moet ook niet echt goed zijn best gedaan hebben...

"Bocht naar rechts.. OOPS Ik bedoelde links"

citrofenwick

Legacy Member
samn zei:
Die copiloot moet ook niet echt goed zijn best gedaan hebben...

"Bocht naar rechts.. OOPS Ik bedoelde links"

Tijdens de verkenningen maken de meeste piloten kladnota's. Die worden dan s'avonds overgeschreven en duidelijker gemaakt. (paginanummers toevoegen, herkenningspunten netjes in de kantlijn opschrijven voor als je de nota's kwijtgeraakt, doorschrappingen weghalen etc) Helaas kan er tijdens dat overschrijven wel eens een foutje insluipen. Ik heb het ook eens gehad met mijn vorige co-piloot. Maargoed, we hadden dan nog beiden weinig ervaring.

FEW

Legacy Member
Die mag van mij zijn wagen wel rond een boom plooien of onder een vrachtwagen parkeren, wat een degoutante chauffeur zeg. Wel spijtig dat de BMW dan stuk is.

toru

Legacy Member
Tonerider zei:
Nordschleife Touristenfahrten CRASH Accident Unfall FAIL COMPILATION 2011 RCN VLN Nürburgring - YouTube

ik vraag me af hoe die kerels zich voelen als ze zo net hun moto/auto beschadigd hebben en dan hun frank valt dat het wel hun enige auto/moto is en de verzekering niet gaat tussenkomen :p of kan je je daar voor verzekeren?


Is het geen gewone tolweg en gelden dus normale verkeersregels?
Stel ik ga met mijn peugeot op de ring en ik ga daar tegen de vangrail. Dan ga ik toch gewoon mijn omnium kunnen aanspreken? Aangezien het geen race is maar een toeristenritje om de omgeving te zien? :)

MeRCeNaRy

Legacy Member
toru zei:
Is het geen gewone tolweg en gelden dus normale verkeersregels?
Stel ik ga met mijn peugeot op de ring en ik ga daar tegen de vangrail. Dan ga ik toch gewoon mijn omnium kunnen aanspreken? Aangezien het geen race is maar een toeristenritje om de omgeving te zien? :)

Verzekering is gewoon geldig :) Identiek zelfse voorwaarden alsof je op de autostrade de vangrails in vliegt :)

MeRCeNaRy

Legacy Member
TekkaBlade zei:
Controleer de algemene voorwaarden. Bij heel wat maatschappijen staan tolwegen bij naam vermeld die niet gedekt zijn.

Is eerder uitzonderlijk in België. In de UK dan weer wel veel toegepast.

Caracalla

Legacy Member
Tonerider zei:
Nordschleife Touristenfahrten CRASH Accident Unfall FAIL COMPILATION 2011 RCN VLN Nürburgring - YouTube

ik vraag me af hoe die kerels zich voelen als ze zo net hun moto/auto beschadigd hebben en dan hun frank valt dat het wel hun enige auto/moto is en de verzekering niet gaat tussenkomen :p of kan je je daar voor verzekeren?

Tbh, stock auto's zijn ook niet gemaakt om te racen.
Vorige zomer op trackday geweest en geen enkele moto gezien die plots een technisch defect had. Moest je een auto een hele dag zo gaan afmelken is er altijd wel iets die springt, kapot is of vervangen moet worden.

Probleem is ook wel dat een auto wat duurder te repareren is dan een moto... Carrosier's gaan wel genoeg werk hebben in die zone :D Werkzekerheid in tijden van crisis!

MeRCeNaRy

Legacy Member
Caracalla zei:
Tbh, stock auto's zijn ook niet gemaakt om te racen.
Vorige zomer op trackday geweest en geen enkele moto gezien die plots een technisch defect had. Moest je een auto een hele dag zo gaan afmelken is er altijd wel iets die springt, kapot is of vervangen moet worden.

Probleem is ook wel dat een auto wat duurder te repareren is dan een moto... Carrosier's gaan wel genoeg werk hebben in die zone :D Werkzekerheid in tijden van crisis!

Dus een stock gt3rs is niet trackday inzetbaar? :D

Caracalla

Legacy Member
Duuuuuuude. Uiteraard bedoelde ik stock corsa's en punto's en golfkes en een 318i en whatever.
3 trackdays en je blaast die motor op of iets anders is wel voor de kloten aan het chassis.

En op beide filmkes zag ik meer zo'n auto's dan GT3RS'en hoor.

Brecht

Legacy Member
Caracalla zei:
Duuuuuuude. Uiteraard bedoelde ik stock corsa's en punto's en golfkes en een 318i en whatever.
3 trackdays en je blaast die motor op of iets anders is wel voor de kloten aan het chassis.

En op beide filmkes zag ik meer zo'n auto's dan GT3RS'en hoor.

alsof alle soorten moto's geschikt zijn om op circuit te rijden ook :') ge zit hier motos derbij te betrekken terwijl da totaal niet ter zake doet.

Mr. SLASH

Legacy Member
Caracalla zei:
Tbh, stock auto's zijn ook niet gemaakt om te racen.
Vorige zomer op trackday geweest en geen enkele moto gezien die plots een technisch defect had. Moest je een auto een hele dag zo gaan afmelken is er altijd wel iets die springt, kapot is of vervangen moet worden.

Probleem is ook wel dat een auto wat duurder te repareren is dan een moto... Carrosier's gaan wel genoeg werk hebben in die zone :D Werkzekerheid in tijden van crisis!

sorry maar dat is bullshit :)

Ik heb ondertussen 2 driftdagen achter de rug met mijne 325i en die bolt nog steeds gelijk ervoor :)
en wees gerust bij driften zit ge soms ettelijke seconden tegen uwe revlimiet te duwen .

remmen ed gaan veel eerder problemen vertonen bij trackdays dan de motor :)

citrofenwick

Legacy Member
² that. Integendeel. Standaard mekaniek en ophangingselementen zijn meestal minder onderhoudsgevoelig dan competitiemateriaal. Goed onderhoud doet wonderen.

Ik heb amper kosten aan mijn GTI, en daarmee wordt vaak op de limiet gereden.
Een maat van me had 2 jaar terug ook een AX GTI die volledig origineel was met ENKEL een veiligheidskooi in, en behalve onderhoud ging daar niets aan kapot. En daar werden heel veel ringrondjes mee gemaakt.
Met mijn impreza destijds heb ik onwaarschijnlijk hard gebrakt en geragd en ik heb er zelfs mee op zolder gereden. Geen problemen mee gehad!

Caracalla

Legacy Member
Owkay dan. Had echt de indruk dat die boel allemaal wat minder stevig gebouwd was :p
Blijkbaar kan dat dus ook wel tegen een stootje.

Mad Max

Legacy Member
[video=youtube;07z6TCm5j9I]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=07z6TCm5j9I[/video]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan