VinceMañana
Legacy Member
@silent_spring@ zei:
Diene die aant filmen is vliegt wel ver tegen nen camion enzo

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@silent_spring@ zei:

pieta zei:http://www.tastelikepizza.com/index.php?itemid=2668
voor diegene die de bugatti uit top gear nog eens opnieuw willen zien

BMW lover zei:voor de mensen die denken dat de veyron het snelste is op circuit
http://www.supercars.net/nurburgring.html
hier toont dit zwart op wit dat de carrera GT sneller is op circuit
We hadden het trouwens over het TopGear pleintje waar ik m'n geld op geen een van de 2 zou willen zetten (allez 't is te zien hoeveel geld
)
Is maar een meningsken.ComputerVISTA zei:Op dat circuit is dan ook zo goed als geen plaats om die immense power ergens neer te zetten, hij is nog nie goe vertrokken of moet al remmen voor nen bochtWe hadden het trouwens over het TopGear pleintje waar ik m'n geld op geen een van de 2 zou willen zetten (allez 't is te zien hoeveel geld
)
Is da btw door dezelfde chauffeur gedaan? Zoniet bewijst dat niks.
Niet dak zeg dat hij rapper zou zijn hoor, daarvoor weet ik er te weinig vanIs maar een meningsken.
BMW lover zei:geen idee of het van de zelfde bestuurder is
trouwens van de veyron als ge kunt stoppen van 400 naar 0 in 11 seconden kan die toch een pak later in de remmen dan die GT he
denk dat het veruit hetzelfde zal zijn


ik heb er letterlijk een halfuur achter gezocht, en 't blijkbaar nog ne post van de skully op een ander forum
hehe nice!:applause:hoofdschooier zei:
BMW lover zei:voor de mensen die denken dat de veyron het snelste is op circuit
http://www.supercars.net/nurburgring.html
hier toont dit zwart op wit dat de carrera GT sneller is op circuit



Nu had ik toch verwacht dat em ineens rechtdoor ging gaanhoofdschooier zei:ff als reactie op de filmkes van het geluid van de mini en hayabusa (een hoop pagina's terug)
Aprilia SVX450 met GPR uitlaatje op
en geniet er maar vanik heb er letterlijk een halfuur achter gezocht, en 't blijkbaar nog ne post van de skully op een ander forum
![]()
.BMW lover zei:voor de mensen die denken dat de veyron het snelste is op circuit
http://www.supercars.net/nurburgring.html
hier toont dit zwart op wit dat de carrera GT sneller is op circuit
Camtasiagamer1 zei:Niemand een idee hoe ik die filmkes kan downloade?
Welk programmake gelijk Fraps geeft t beste resultaat om zoiets te cappen?

ComputerVISTA zei:Op dat circuit is dan ook zo goed als geen plaats om die immense power ergens neer te zetten, hij is nog nie goe vertrokken of moet al remmen voor nen bochtWe hadden het trouwens over het TopGear pleintje waar ik m'n geld op geen een van de 2 zou willen zetten (allez 't is te zien hoeveel geld
)
Is da btw door dezelfde chauffeur gedaan? Zoniet bewijst dat niks.
Niet dak zeg dat hij rapper zou zijn hoor, daarvoor weet ik er te weinig vanIs maar een meningsken.
Dat een wagen zijn pk's niet op de baan krijgt is teken van slechte ontwikkeling, en bij een standaard wagen zou dat toch miserabel zijn, dus denk niet dat daar het probleem zal liggen, eerder bij bochtensnelheid en ja, wss mag je al 4 bochten op voorhand in de remmen gaan om dat spel (of beter gezegd "die tank") tot bochtensnelheid te krijgen.BMW lover zei:geen idee of het van de zelfde bestuurder is
trouwens van de veyron als ge kunt stoppen van 400 naar 0 in 11 seconden kan die toch een pak later in de remmen dan die GT he
denk dat het veruit hetzelfde zal zijn


ComputerVISTA zei:'t Is dan ook geen circuitwagen.
Allez, eerder gelijk een enorme mercedes benz vol gadgets die super snel rijdt als het moet. Iets in die trend dus.
En toch ben ik benieuwd wat die wagen zou doen op het TG track waar toch een 3tal langere stukken tussen zitten waar hij al die kracht kwijt kan.
Waarz e ook zo over bezig zitten is hoe goed die wagen wel is door zijn enorme prestaties en etc... maar aan 400 km/h houden de banden het slechts een kwartier uit, is de naftentank leeg op 12 minuten en moet ge nog een plaats vinden waar ge dat kunt doen... dus wat is de pointe dan??? De mythe? Het gevoel dat hij het kan? ja sorry daarvoor koop ik geen auto ^^
Nuja eerlijkheid halve cas, er is ook nergens gezegd dat het een volbloed straatlegale racewagen/circuitwagen is hé.
En voor die prijs koop ik mij liever een huis en een 2tal mooie auto's![]()
En zeggen dat er nog een GT3RS is!
Tis meer ne GT vindek.