ComputerVISTA
Legacy Member
CAS zei:TG track is zo groot niet, ik ben er 100% zeker van dat de Pagani Zonda F beter scoort. Dat de Porsche GT3 beter is op de ring is gewoonEn zeggen dat er nog een GT3RS is!
En volbloed straatlegale racewagen? Er is niks aan die wagen die daar aan zou voldoenTis meer ne GT vindek.
Dat zeg ik toch net, dat hij dat niet is

Ne heeeeeeeeeeeeeel snelle GT dan toch wel

Maar mensen die denkend at het een goede circuit wagen zou zijn omdat hij een waanzinnige 2.5 sec nodig heeft voor naar 100 te gaan zitten mis (en ja ik ken er zo eentje lol) allez ja nen dragster zal op't circuit waarschijnlijk trager zijn dan ik in een 200D

(grotendeels omdat ie amper kan draaien maar mostly omdat na 2 bochten z'n kerosine zal op zijn
)TG track is een vliegveld he, der zijn wel wat stukken in die lang zijn, allez lang voor een gewone wagen, aan serieuse snelheden zal dat zo voorbij zijn
Of hij zal winnen heb ik al gezegd, 'k zou er nie durven voor wedden.Als ik iets zou kopen voor de nurburgring dan was het een stript-out met aanpassingen E34 ///M5, 'k denk dak daar al meer dan genoeg plezier zou aan beleven

En zeggen dat er nog een GT3RS is! 
