Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SilentSpring

Legacy Member
die tankende madam haddek al es gezien op hln.be, maar blijft lachen:p.
Ma die pakt precies 1st da tankpistool en dan pas draait ze haar naftbak open.
Ik draai toch eerst m'n naftebak open vooraleer ik da pistool pak, dan kannek hem er direct insteken (:cool:)

Soundstorm

Legacy Member
Dillyracer zei:
Zo een dingen moet je doen op privé terrein, niet op de openbare weg.
Euhm, hebt ge de commentaar gelezen? Ze reden daar gewoon, niet eens te snel, gewoon met veel. Dat er dan ene em gewoon op straat zet (of da nu een flik is speelt geen rol) omdat hij vindt da ze moeten stoppen, is wel een beetje onverantwoorder dan in groep rijden hé.

Soundstorm

Legacy Member
Das toch maar dwaas ze die Corsa. Ge steekt daar al da werk in, maar uiteindelijk gaat hij toch zo fantastisch niet vooruit hé. Als ge er dan zoveel geld naar smijt, kunt ge er zowel een 2.0 blokske insteken.
Respect voor hun werk en tijd, maar imo vrij nutteloos resultaat.

Da filmke van die BMW is wel tof, buiten da het 1 min duurt eer het filmpje echt begint. Toch zalig dat ze in Zweden al die dingen mogen doen met hun auto's.

Coolguy

Legacy Member
Vet filmpje dat Gothenburg ding. :x
En ze hadden beter een monsterturbo in die Omega gerstoken ipv in dat Corsake. :p

Mr Syphon

Legacy Member
ja wel tof zo een 1.0 turbo, kwestie van u geld wa weg te smijten :p

filmke van die bmw is wel tof :p

Soundstorm

Legacy Member
Dacht da gij die smilie nooit gebruikt!?!

Maar zeg zelf. Ge zijt 2 jaar (pure gok) bezig aan die auto. Uiteindelijk is hij af, kunde showen aan al uw vrienden wa voor sjieke turbo ge der opgestoken hebt. Als ze u dan vragen hoe rap hij rijdt, moet ge toegeven dat hij eigenlijk maar 200 kan. Iets dat vele auto's al standaard (bijna) halen. Dan moet ge u daar zo wat zitten verdedigen van ja tis maar een 1.0 etc

Das beetje tzelfde als een Porsche. Als ge moet uitleggen da ge een Turbo hebt en dat die 4x4 heeft en een turbo met variabele schoepen etc, da kan niemand schelen. Nadat ge Porsche hebt gezegt luisteren ze al niemeer.

Allé, de autofreaks wel hé, maar de andere 99,95% van de bevolking niet.

ComputerVISTA

Legacy Member
Soundstorm zei:
Dacht da gij die smilie nooit gebruikt!?!

Jawel, maar enkel als het om te zeveren is, doen alsof ik kwaad aan't doen ben :p Tu snapé? :unsure:

Maar zeg zelf. Ge zijt 2 jaar (pure gok) bezig aan die auto. Uiteindelijk is hij af, kunde showen aan al uw vrienden wa voor sjieke turbo ge der opgestoken hebt. Als ze u dan vragen hoe rap hij rijdt, moet ge toegeven dat hij eigenlijk maar 200 kan. Iets dat vele auto's al standaard (bijna) halen. Dan moet ge u daar zo wat zitten verdedigen van ja tis maar een 1.0 etc

Das beetje tzelfde als een Porsche. Als ge moet uitleggen da ge een Turbo hebt en dat die 4x4 heeft en een turbo met variabele schoepen etc, da kan niemand schelen. Nadat ge Porsche hebt gezegt luisteren ze al niemeer.

Allé, de autofreaks wel hé, maar de andere 99,95% van de bevolking niet.

Mja voor een projectje is dit best leuk en ik vond hem anders wel leuk optrekken tot op een bapaald punt. En puik werk wat die gasten gedaan hebben, 't is ne keer wa anders dan een paar kilo plastieken spoilers en bumpers erop plakken.

't Zal wel geaprecieerd worden in bepaalde kringen maar idd bij de modale burger niet echt.

Soundstorm

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Mja voor een projectje is dit best leuk en ik vond hem anders wel leuk optrekken tot op een bapaald punt. En puik werk wat die gasten gedaan hebben, 't is ne keer wa anders dan een paar kilo plastieken spoilers en bumpers erop plakken.
Idd serieus veel respect voor die gasten. Maar moesten ze al dat werk met een andere motor gedaan hebben konden ze iedereen achter hun laten. De Corsa mogen ze houden, dat maakt het leuker en meer 'wolf in schapenkleren', maar de motor...

Als ge da stukske bekijkt dat die Vectra gaat voorsteken en ze geven dan plots gas. Ik ben niet echt onder de indruk van het 'enorme' verschil in acceleratie...

ComputerVISTA

Legacy Member
't zal denk ik wel een enorm verschil zijn met het origineel, nie dak al gereden heb met een corsa 1.0 maar ik denk toch nie dat die dat origineel zal evenaren :p

Zo ne cosworth motor in proppen, da was wa geweest... direkt ne wheelie (mits achterwielaandrijving :p)

Heb zo is een filmke gezien van een soort microcar waar ze de moteur van een porsche op het achterasje hadden gemonteerd :D Da trok weldegelijk een wheelie :p

pr0ph3t

Legacy Member
kzou da nu ook nie direct doen zo nen turbo op die corsa steken, heeft geen nu en is weg gesmeten geld. maar tis wel fijn om te zien. da filmke met die bmw is gewoon vet! maar idd den intro is beetje langdradig:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan