Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Preske

Legacy Member
mOnKeYbUtt zei:
stat vorige pagina nog

als ge per 50 posts/pagina kijkt misschien. ik ga echt geen 4000 posts afgaan op ik weet ni hoeveel pagina's. Niemand doet da hier trouwens.

op iemand neuten omdat hij per ongeluk een filmpke post dat al gepost geweest is, tis hier ferm gesteld ze mannen, proficiat.

Asserti

Legacy Member
kom kom, nie gelijk op zwam beginnen en telkens 'repost' zeggen eh mannen :sleep:

Blue-Bora

Legacy Member
JCviggen zei:

Ik ben gisteren enkele uurtjes aan de ring geweest met de Evo.
Kben er zelf niet op geweest, maar kwas er wel :)

Kga nu u filmpje bekijken

*edit*

Op dat filmpje zie je daarachter die auto's allemaal staan he.
Wij hebben daar een uurtje gestaan helemaal links, en de Mini Cooper S van mijn kameraad heeft daar 2u gestaan.
Heb je toevallig daar geen beelden van die wat mer ingezoomed zijn? Tzou goed kunnen dat ik u heb zien rijden dus

Dreetn

Legacy Member
preske zei:
als ge per 50 posts/pagina kijkt misschien. ik ga echt geen 4000 posts afgaan op ik weet ni hoeveel pagina's. Niemand doet da hier trouwens.

op iemand neuten omdat hij per ongeluk een filmpke post dat al gepost geweest is, tis hier ferm gesteld ze mannen, proficiat.
Dat was niet zo bedoeld hoor. :sad:

JCviggen

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Ik ben gisteren enkele uurtjes aan de ring geweest met de Evo.
Kben er zelf niet op geweest, maar kwas er wel :)

Kga nu u filmpje bekijken

*edit*

Op dat filmpje zie je daarachter die auto's allemaal staan he.
Wij hebben daar een uurtje gestaan helemaal links, en de Mini Cooper S van mijn kameraad heeft daar 2u gestaan.
Heb je toevallig daar geen beelden van die wat mer ingezoomed zijn? Tzou goed kunnen dat ik u heb zien rijden dus


Had dieje Mini witte velgen? Is de enige waar ik op gezoomde foto iets van zie.

Als ge me had zien rijden had ge het toch moeten onthouden he :) Ik krijg veel reacties daar over m'n uitlaatgeluid, iedereen verbaast zich te pletter :D

Blue-Bora

Legacy Member
JCviggen zei:
Had dieje Mini witte velgen? Is de enige waar ik op gezoomde foto iets van zie.

Als ge me had zien rijden had ge het toch moeten onthouden he :) Ik krijg veel reacties daar over m'n uitlaatgeluid, iedereen verbaast zich te pletter :D

Dit is em

http://www.belgianevo.be/minievo.jpg

Kan je die gezoomde foto ook even online zetten aub?

Ik heb er eerlijk gezegd niet op gelet op het geluid :$

Brolpaq

Legacy Member
FroFro zei:
ocharme dien evo :x
Vraag mij al 2 dagen af op wat deze reactie slaagt maar telkens te lui geweest om je te quoten ^^

bij deze: Wtf heeft nen traktor me nen evo te maken? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan