Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

$T@CkDuMP

Legacy Member
daarnet es mijn Poloken gaan raggen (eerst goed opgewarmd natuurlijk éh :p)
buitenbaantjes ergens int hol van pluto :D

filmpje op youtube


VW Polo 6N2

BMW lover

Legacy Member
$T@CkDuMP zei:
daarnet es mijn Poloken gaan raggen (eerst goed opgewarmd natuurlijk éh :p)
buitenbaantjes ergens int hol van pluto :D

filmpje op youtube


VW Polo 6N2

Tof ik was aan het kijken of ik gene flits zag maar die was er niet:p
wel jammer het niet zo heel powerful en niet zo heel luid klinkt he
maja tis in ieder geval een schoon wagentje waar ge zoals juist getoond ook veel plezier mee kunt hebben

edit: Op deze manier vind ik te snel rijden nog doenbaar er was duidelijk geen kat op de baan en de weg was zeer mooi open.
Dus als je een crash had gezet (wat je hopelijk nooit zal doen:p) dan wast mss ne boom dat ge moest betalen aan een boer ofzo:p
Als ge echter hetzelfde had gefilmd maar van links naar rechts tussen het verkeer ging ik het onverantwoord gevonden hebben:p

Garmir

Legacy Member
BMW lover zei:
Tof ik was aan het kijken of ik gene flits zag maar die was er niet:p
wel jammer het niet zo heel powerful en niet zo heel luid klinkt he
maja tis in ieder geval een schoon wagentje waar ge zoals juist getoond ook veel plezier mee kunt hebben

het geluid dat je te horen kreeg is niet echt ideaal omdat het opgenomen is met een digitaal foto toestel. Je had zelf in die auto moeten zitten, of onder die brug moeten staan ;) De volgende keer dat we iets zouden opnemen gaan we eens kijken of we van iemand een digitala cameratoestel met extern micro kunnen vinden :)

BMW lover zei:
edit: Op deze manier vind ik te snel rijden nog doenbaar er was duidelijk geen kat op de baan en de weg was zeer mooi open.
Dus als je een crash had gezet (wat je hopelijk nooit zal doen:p) dan wast mss ne boom dat ge moest betalen aan een boer ofzo:p
Als ge echter hetzelfde had gefilmd maar van links naar rechts tussen het verkeer ging ik het onverantwoord gevonden hebben:p


Dit vonden wij ook, Stack zelf zal nooit gelijk nen halve gare zot tussen het verkeer slalommen en daarmee zijn en mijn leven in gevaar brengen, hij is zo geen persoon. En we hebben bewust gekozen voor die baan trouwens, we hebben wel geluk gehad dat er praktisch geen verkeer was, maar we weten wel dat ze daar in die buurt geen flitspalen kennen :)

CAS

Legacy Member
Dat filmke laad enorm traag bij mij :(

Waar is da gefilmd eigenlijk? Moogt gerust PM'en moest ge da liever hebben :p

jean_005

Legacy Member
Scip zei:
heeft nen atom nen elektromotor? :unsure:
Normaal gezien heeft hij een gewone motor die je zelf kan kiezen. (Bv. Een Civic R-type motor van 200 pk als ik me ni vergis.)

Die elektromotor is gwn een gemodificeerde versie van de Atom gemaakt door derden. (Ik denk in dit geval Wrightspeed.)

gamer1

Legacy Member
En die brengt u, as ge snel genoeg kunt schakele, in 2.9 sec van 0 tot 100km/u (vertaalde quote van Top Gear). Ook was hij enorm snel rond t TG test track.
Zalig baksken en die kost nog nie zoveel eig. (gezien zijn super prestaties).

ComputerVISTA

Legacy Member
Filmke heeft hier zeker al 5 keer gestaan en telkens maakt iedereen zich druk over de passagier en zijn irri comments ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan