sandervdw
Legacy Member
Powerwing zei:Allee, uiteindelijk toch de zegen van het forum gekregen voor m'n stickers
Enfin, spreekt me toch wel aan eens op de Nürburgring te kunnen (ik zeg wel rijden, niet scheuren).
Maar dichter bij huis mag ook natuurlijk. Vind het vreemd dat een circuit met een naam als de Nürburgring goedkoper is voor de 'tourist runs' dan een circuit met een kleinere naam als Zolder...
Er zijn een paar redenen:
1) De Nurburgring wordt amper onderhouden
2) Populariteit, op zo'n toeristenfahrt komt een veelvoud van het volk van een trackday op Spa
3) Er zijn véél meer toeristenfahrt-dagen dan trackdays.
Het is leuk om eens te doen, maar er zitten echt een paar verraderlijke bochten in en eigenlijk is het vrij onverantwoord voor het aantal onervaren chauffeurs dat daar rondrijdt. Maar het is sowieso al een leuk uitstapje door al het lekkers dat daar rondrijdt
En de omgeving is superleuk om eens rond te toeren ook.

