Archief - D12's Proof doodgeschoten !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kakature

Legacy Member
Aarggh, toch ff verschoten als ik dat hier las. 't Is spijtig ja, Proof was nog een 'leuke' kerel (afgaande op interviews en clips enzo). Jammer jammer :sad:

Overspawn

Legacy Member
yellowtigra zei:
Leuke scene die Rap...

Tja niet veralgemenen he, het is nie omdat 50 Cent en enkele andere rappers graag boel zoeken en met guns schieten dat de hele rap scene zo is...

NoizeSuppressor zei:
...als mensen die miljoenen hebben nog met blaffers over straat moeten lopen en nog steeds 'gangster' willen spelen ook als 't nie meer moet, sja. Ook niet wenen als je dan aan 't korste eind trekt zeker...

Tja ik zie dat ge een echte kenner zijt :ironic:

Proof is nie Eminem he, hij verdiende geen miljoenen, en het was zeker nie iemand die zich als een 'gangster' gedroeg, in tegendeel hij was gekend als een zeer vreedzame iemand en helpte heel wat artiesten uit Detroit.

Soite, R.I.P. Big Proof

shady soldier

Legacy Member
Sid` zei:
ooh, nou is ie ineens 'Big' ?

daarvoor sprak geen kat over hem..
voor zijn dood was zijn naam ook Big Proof
beter wat meer nadenken voor ge iet zegt.
En toen ik het vanmorgend hoorde, was ik er wel ff niet goed van :oink:
Altyd al een van men favo rappers geweest
anyway RIP Proof :cry:

T-bag

Legacy Member
echt spijtig da dit is moeten gebeuren, hopelijk betekent dit niet het einde van D12:sad:

Costanza

Legacy Member
'k was niet echt een fan van proof zelf, maar het 1e D12 album blijft schitterend.
als ze de dader nie direct vinden zal eminem der wel massa's geld tegenaan smijten om dervoor te zorgen da ze die te pakken krijgen.

't is trouwens al het 2e lid van D12 da doodgeschoten is als ik me nie vergis

TsD

Legacy Member
Wel leuk dat iedereen hier zit af te geven op de hip hop maar zelf geen kl**t kennen van hip hop buiten D12, Eminem & 50Cent, way to go mtv:ironic:

Is een spijtige zaak, zelf vonnek het eerste album van D12 nog in orde, daarna begon "em" mij te irriteren ma swat, tis altijd een spijtige zaak als iemand zo aan zen einde moet kome.

toen 'dimebag darrel' doodgeschoten was voor no reason wassek er ook ff stil van...en ik ben totaal geen metalfan maar heb wel respect ervoor. Iets dat de dag van vandaag minder en minder voorkomt blijkbaar.

NeFerMeTu

Legacy Member
Echt erg dat die dingen nog gebeuren. Dacht dat na BIG en Tupac die schietpartijen wat afgelopen waren, maar niet dus.
R.I.P. Proof, hoewel ik al jaren niet meer naar rap luister, blijven de cd's van D12 me nog bekoren.

spectrious

Legacy Member
Commercieele rapscene schiet gewoon graag op elkaar. Me hun zever over "Westside" en Murder Inc. en die shit.

Door zo' nieuws gaat ge artiesten gelijk Saul Williams meer en meer appreciëren.

dr.salt

Legacy Member
voze rappers :sop:

mja , alsde de stoere wilt uithangen komen daar brokskes van he


en lal @
Eminem's best man when the rapper remarried his wife Kim Mathers in January (see "Eminem Remarries Ex-Wife Kim Mathers"). Eminem filed for divorce last week.

dr.salt

Legacy Member
TsD zei:
Wel leuk dat iedereen hier zit af te geven op de hip hop maar zelf geen kl**t kennen van hip hop buiten D12, Eminem & 50Cent, way to go mtv:ironic:

ik ken wel wat van hiphop buiten de commerciële scene en hetzelfde argument blijft gelden : holle stoere teksten waarvoor totaal geen musicaal talent benodigt is !

vergelijk dat met een the doors - bad religion - funeral dress etc en ge snappet wel

same goes voor rnb en rap

Inv`

Legacy Member
dr.salt zei:
ik ken wel wat van hiphop buiten de commerciële scene en hetzelfde argument blijft gelden : holle stoere teksten waarvoor totaal geen musicaal talent benodigt is !

met deze zin bewijs je dat je de ballen van hip hop kent

PinkyNTheBrain

Legacy Member
TsD zei:
toen 'dimebag darrel' doodgeschoten was voor no reason wassek er ook ff stil van...en ik ben totaal geen metalfan maar heb wel respect ervoor. Iets dat de dag van vandaag minder en minder voorkomt blijkbaar.

dit vind ik pas véél erger :cry:

ik ken die proof ni dusja

VinceFeet

Legacy Member
dr.salt zei:
ik ken wel wat van hiphop buiten de commerciële scene en hetzelfde argument blijft gelden : holle stoere teksten waarvoor totaal geen musicaal talent benodigt is !

vergelijk dat met een the doors - bad religion - funeral dress etc en ge snappet wel

same goes voor rnb en rap

Oei oei, 19 jaar oud en zo'n onzin uitkramen... hier is werk aan de winkel! :D
U kent duidelijk niets van hip-hop mijn beste...

spectrious

Legacy Member
Kdenk dat je als Belg het ook niet 'echt' kunt snappen ze. Enkel van die mensen die echt zo leven uit de ghetto's enzo uit de pure miserie kunnen alles echt snappen. Enige in Europa die het mss snappen zijn de mensen in de banlieu van Parijs.

.eX3

Legacy Member
Nuja 't is mijn genre niet, zal et nie rap worden ook. n/o voor de liefhebbers

zal et ni RAP worden, bahahaa strijk :rofl:

haha

bwa t is erg voor diene kerel, t zijn de risicos van het vak zou ik zo zeggen, maar geen smoesjes, t mag niet

lees wel ik ben totaal geen hiphop en urban int algemeen fan.

doe mij maar de nieuwe van leki, you got the chachachacha, you got the blablablabla OMFG wat een tekst

Hellrabbit

Legacy Member
dr.salt zei:
ik ken wel wat van hiphop buiten de commerciële scene en hetzelfde argument blijft gelden : holle stoere teksten waarvoor totaal geen musicaal talent benodigt is !

vergelijk dat met een the doors - bad religion - funeral dress etc en ge snappet wel

same goes voor rnb en rap


goed begonnen, maar dan haalde je daar plotseling Bad Religion en Funeral Dress bij: :D

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Spijtig, maar er worden elke dag zoveel mensen doodgeschoten in Amerika, ik ga er niet wakker van liggen omdat het deze keer toevallig een bekende rapper was.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan