Archief - D12's Proof doodgeschoten !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dr.salt

Legacy Member
ik blijf bij mijn standpunt !

@ hellrabit

ok erm

velvet underground - the castaways - bill evens ( das nu wel jazz ma soit :p ) - frank black - lynyrd skynyrd - interpol - Ornette coleman - red zebra ...

der is maar 1 rap artiest die het aanhoren waard is imo en das grandmaster flash with the furious five !

Anti-flag

Legacy Member
dr.salt zei:
ik blijf bij mijn standpunt !

@ hellrabit

ok erm

velvet underground - the castaways - bill evens ( das nu wel jazz ma soit :p ) - frank black - lynyrd skynyrd - interpol - Ornette coleman - red zebra ...

der is maar 1 rap artiest die het aanhoren waard is imo en das grandmaster flash with the furious five !


tblijft even stom wa ge zegt ze:)

tMz`

Legacy Member
tsd & vincefeet nemen de woorden uit mijn mond
als ge der nix over weet, hou u dan in
rip

Towlie

Legacy Member
D12 was wel wat commercieel, maar het overgrote deel van hun liedjes ( vooral van Devil's Night ) waren toch naar mijn mening zeer goed. Vooral de meer humoristisch getinte liedjes waren zeer goed. Met D12 World waren er ook zo een paar, maar je merkte dat er veel brol tss zat, dus heb ik er niet veel naar geluisterd...

Gentille

Legacy Member
Spijtige zaak. Proof was altijd de back-up op Em's zijn optredens, was imo ook één van de betere in D12. Was geschrokken toen ik deze thread zag. RIP :sad:

sir oinksalot

Legacy Member
dr.salt zei:
ik ken wel wat van hiphop buiten de commerciële scene en hetzelfde argument blijft gelden : holle stoere teksten waarvoor totaal geen musicaal talent benodigt is !

vergelijk dat met een the doors - bad religion - funeral dress etc en ge snappet wel

same goes voor rnb en rap
tis dat funeral dress zo'n goede teksten heeft... :ironic:

Inv`

Legacy Member
ahja en dr salt er zijn genoeg hip hop liedjes met anti-oorlog en anti-Bush teksten waar geen bitch en hoe en gangsta shit in voorkomt, net zoals Bad Religion

dus nog eens, zwijg over dingen waar je niks van weet

skampy

Legacy Member
Blijkt dat die gast een vrouw en vijf (5!) kinderen achterlaat.

RIP

Xevven

Legacy Member
spijtig

proof was imo een van de betere D12 rappers
may he rest in peace

Time

Legacy Member
Ik wens al die 9-jarigen met hun "onderbouwde" mening tegen hiphop hier dezelfde sanctie toe als destijds bij de dood van Mevrouw Praline, namelijk een paar dagen congé. :niceone:


RIP. :sad: Was een van de beteren bij D12. Betekent ook meteen de aflassing van Anger Management 3 tour zeker? Kan me niet inbeelden dat Em na zijn scheiding (wtf btw, pas hertrouwd en al weer gedaan o_O) met dit er nog eens bij daar nog aan kan denken.

T-bag

Legacy Member
Time^- zei:
Betekent ook meteen de aflassing van Anger Management 3 tour zeker?

Was die europese tour al ni afgelast?
Hij heeft idd veel meegemaakt ja, hopelijk stopt hij niet me muziek maken:sad:

Mushey

Legacy Member
dr.salt zei:
ge bedoelt , wat zijn jullie oppervlakkig ?
Ik ben ook metalfan ja maar het is FFS niet omdat je niet naar Rap/Hiphop luistert dat je geen greintje respect kan tonen!

PussyDuster

Legacy Member
dr.salt zei:
ik blijf bij mijn standpunt !
@ hellrabit
ok erm
velvet underground - the castaways - bill evens ( das nu wel jazz ma soit :p ) - frank black - lynyrd skynyrd - interpol - Ornette coleman - red zebra ...
der is maar 1 rap artiest die het aanhoren waard is imo en das grandmaster flash with the furious five !

Sorry maar dit is nog altijd niet de 'Mijn muziek is beter dan de jouwe thread'.

NeFerMeTu

Legacy Member
Mushey zei:
Ik ben ook metalfan ja maar het is FFS niet omdat je niet naar Rap/Hiphop luistert dat je geen greintje respect kan tonen!
Seconded.
Vroeg me in een eerdere post af hoe dit soort dingen nog kunnen gebeuren: deze thread bewijst het weer eens. Geen greintje respect voor andermans' smaak.

Furyan187

Legacy Member
@ dr. salt en the rest die er de ballen van kent:

Iedereen scheert de rappers over dezelfde kam, wa is da toch? Ik heb het niet echt voor de commerciele hip-hop, maar blijkbaar moet ge es wat meer luisteren naar groepen of rappers als: Mos Def, Common, The Roots...

Iedereen zijn eigen smaak!

Het is jammer dat zo'n dingen gebeuren.

RIP
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan