Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Skyscraper

Legacy Member
Ge zijt ook genen tragen éh, hij postte 't net twintig minuten geleden ofzo..? :p

En idd, hij blijft 'r ni me stilzitten.

Illcat

Legacy Member
Vanavond Delinquent Habits @ Charlatan Gent.

Jammer genoeg niet aanwezig, moet morgen te vroeg op voor mn werk.

Skyscraper

Legacy Member
shiftyke zei:
i'm addicted to facebook :(

btw dit kwam ik ook tegen op ST site:

Mayer Hawthorne | The Ills 7? | Stones Throw Records

I'm also addicted to limited edition stuff:drool:

Pf, dat + green eyed love.
Wou graag al z'n platen hebben. Heb nu maybe so maybe no, de heartshaped vinyl & zijn LP. Maar denk niet dat dees er nog bij kan ^^
Green eyed loved doet mij trouwens zéér hard aan een ander nummer denken.

& graag gedaan mTm. :)

shiftyke

Legacy Member
Ik heb ook Maybe So, Maybe No, Just Ain't gonna work out, A Strange Arangement en die kleine 4inch :)

Approved

Legacy Member
^lol, das nog zo ene waar ge aan da hendelke moet draaien enal

al lang geen platen meer kunnen spelen, versterker staat al een dikke 2 maand in panne :/

zaterdag eens naar de hoofdstad gaan

Skellington

Legacy Member
Nieuw to the board hier! Kwam per toeval per google op dit topic...

Wel euhm...in feite is hip-hop ver van dood, wat mainstream betreft ABSOLUUT, maar met mainstream moet je geen rekening houden daar zij enkel popu muziek spelen met artiesten zoals 50 Cent, Eminam, Kanye West.....in mijn ogen geen hip-hop talent, die doen het puur voor het geld....dat zijn typische mensne caught in eht klote systeem van USA.

Voor echt hip-hop talent moet je terug ouw platen uit de kast gaan trekken van Stetsasonic, De La Soul, etc...maar ook verdiepen in recentere artiesten als MF Doom, Madlib, Talib kweli, R.A. The Rugged Man enz...enz....

In mijn ogen is van mainstream artiesten Lupe Fiasco de naam hip-hop nog waardig, de rest mag opfokken.

Voor diegene die intresse hebben in echte hip-hop en waar het allemaal om draaide, check deze mense eens uit:

-American Poets 2099
-Lost Children Of Babylon
-Amos The Ancient Prophet
-Ill Bill
-Jedi Mind Tricks
-Necro
-Semantix Tha Sorcera
-Quest Rah

Niet bepaald het luchtige genre hip-hop, integendeel, dit is loeihard en zware hardcore hip-hop straight van den ondergrond.

Ikzelf doe er een schep bovenop in't Vlaams, cd is net uitgebracht op -SKELLINGTON ENTERPRISE-

GRTS

Skyscraper

Legacy Member
Welkom, ge zit wat id zelfde state of mind als de meerderheid hier lijkt mij. (Alhoewel 'k denk ik tegen iemand z'n schene geschopt hebt met Kanye west.. haha :p).

Alsge de myspace van uwe muziek geeft zal 'k 't is checken.

shiftyke

Legacy Member
nice beatje :)

Zie ik daar Braem in de clip?

Check zijn nieuwe clip trouwens, ook hier lekker beatje

shiftyke

Legacy Member
nice beatje :)

Zie ik daar Braem in de clip?

Check zijn nieuwe clip trouwens, ook hier lekker beatje

Skyscraper

Legacy Member
Jup jup die zit daar. En zag z'n nieuwe video al, 's dik ok.
's echt ne grappige kerel, heb daar nog 'n maandje me gewerkt way back.

shiftyke

Legacy Member
Heb hem even aangesproken op Spinazierock, hij trad mee op met basta bla :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan