Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Skyscraper

Legacy Member
Neen hij is niet slecht, ik kan hem gewoon helemaal niet inbeelden bij dat rijtje. Hij 's zo kweni.. egocentrisch en zo gefocused op z'n uitstraling. Bah.
Zet gewoon 's Ballskin op & Homecoming, dat verschil bedoel ik. Maar interessant wordt 't zeker, leren zal hij wel doen ^^

Approved

Legacy Member
zolang hij hem maar niet belachelijk maakt met dingen zoals

we blasting off just like a laser,
n-gga, pew, pew, pew
gimme back, gimme room room room,
DB9 like vroom vroom vroom,
Youing Hov what we doin doin doin?

lolol Kanye > *

shiftyke

Legacy Member
Mad.Villain zei:
zolang hij hem maar niet belachelijk maakt met dingen zoals

we blasting off just like a laser,
n-gga, pew, pew, pew
gimme back, gimme room room room,
DB9 like vroom vroom vroom,
Youing Hov what we doin doin doin?

lolol Kanye > *

das idd neit echt Doom-like :D

btw iemand naar The Chef gaan kijken? Cuban Linx 2 kan me altijd maar meer en meer bekoren, serieuze banger!

Skyscraper

Legacy Member
Imma let you you finish but.. :unsure:

En Cuban Linx 's idd dik in orde, moet 'r dringend nog's wa meer naar luisteren.

Godzillaranger

Legacy Member
Raekwon was strak in orde gisteren.
Begon met kiss the ring van van linx 2 en deed praktisch gans enter the 36 chambers dan wa odb stuff dan linx 1 & 2 stuff om prachtig te eindigen met we will rob you.
Trouwens er was "weer" int publiek een heel "dronken" dude. Die dude, was er ook met madlib en die danst (heel gay trouwens) zo super omvangrijk. Hij duwde ons bij madilb constant en gisteren was het weer van dat bij andere mensen. Nu bij raekwon, stond hij (trouwens volledig uit de maat) de dansen van voor en probeerde hij constant op het podium te geraken. Natuurlijk hield de proteges van rae hem tegen maar dit stopte hem niet. Hij bleef maar proberen en proberen totdat rae zelf zei van komaan chill dude. Maar nee het was nog niet genoeg voor hem, hij bleef maar opt podium, chef nam hem opt podium en zette hem aan de zijkant en gaf hem een drankje maar nee meneer wilde opt podium. Dan kwem chef+entourage wel boos, ze duwden hem van podium (een protege gaf hem zelfs een klets op z'n hoofd) en dan nog bleef hij maar proberen voor opt podium te geraken. Daarna vroeg the chef ons if he should fuck him up en wij natuurlijk ja roepen! daarna heeft rae geroepen naar z'n vrienden dat ze hem in de handen moeten houden of dat er gevolgen zouden zijn.
Haha was goud waard.

we kregen trouwens alemaal zware alcohol toegestopt (alé de voorste rijen) to keep our drinks up!

Nee wa echt een zot goe optreden , niet zoals gewoonlijk van the wu. Rae was volledig in form, het publiek ging goe mee (en de zaal was niet te vol)! Tot zover mijn lange recensie over raekwon.

Godzillaranger

Legacy Member
@ shifty: ja zou ik ook hebben! ik had gisteren niet zoveel zin om te gaan (ik was een hele dag moe) maar amai wat ben ik blij dat ik toch geweest ben!

shiftyke

Legacy Member
dit is de mening van lefto...

Wow, just got back from a crazy night with Raekwon and buddy Wicked. Enjoyed more Wicked’s dj intro set than Raekwon’s show honestly. Dissapointing it was, I hoped he would bring a better show though, I heard he was great in Amsterdam…well, not here. Must give props to the peoples that stayed to rock the whole night with me, half the crowd dissapeared after the performance, maybe they were too dissapointed to stay and dance… Anyway, want to big up Wicked again, he gave the crowd a good time, straight hiphop classics and not your typical ones… lovely. And me, personally, never thought I could make people dance on Company Flow haha… crazy, that’s why this crowd was magic at some point. Had a blast and can’t wait to rock Petrol next month with Tokimonsta, should be good, you’re welcome! Thanks to Petrol for the opportunity and Alain for making Raekwon go crazy on stage haha, stay off the stage though next time, i saw you right there in the middle… BAM! Check the video of course:

Skyscraper

Legacy Member
Haha, heeft hij 't nu over die kerel die daar zo wild danste? :D Wanna see vid!

Approved

Legacy Member
I'll be back in the studio with my brother 9TH WONDER STARTING TODAY!
We are working on our new album Fornever.

GO TO: Murs316 @ USTREAM - User information, live shows and recorded videos, schedule.
AT 3PM TODAY TO WATCH US GET TO MAKIN THAT CALI-LINA SOUND!

Vond de vorige niet zo goed, maar 3:16 & Murray's Revenge zijn zalig. Kijk er weer naar uit.

Illcat

Legacy Member
Gaat iemand naar The Opposites & Winne op 13/11 @ JH Zenith in Dendermonde?


Fakkelbrigade vond'k wel vet, hadden de crowd volledig mee.
Sound trok wel op niet veel meer nadat ze vroegen om het luider te zetten.
Vocals hoorde je nog amper.
9lives meeting was chill, spijtig dat iedereen zo vroeg doorging.

Bud

Legacy Member
Ik ga naar The Opposites en Winne, nu vrijdag was het Jeugd van tegenwoordig in Zenith. Was wel cava optreden en sfeer zat wel goed, ik wist wel niet dat die mannen zo hard aan de drugs zaten, op afterparty zijn paar vrienden binnengeraakt en de pillen gingen vlot binnen..

Robust²

Legacy Member
Illcat zei:
Gaat iemand naar The Opposites & Winne op 13/11 @ JH Zenith in Dendermonde?


Fakkelbrigade vond'k wel vet, hadden de crowd volledig mee.
Sound trok wel op niet veel meer nadat ze vroegen om het luider te zetten.
Vocals hoorde je nog amper.
9lives meeting was chill, spijtig dat iedereen zo vroeg doorging.

Ik zou wel nog Winne durven meepikken eigenlijk :)

Eerlijk gezegd vond ik dat het publiek in de petrol nog dubbel zo hard meeging (toen waren het ook enkel Opgezwolle plaatjes), maar zoals toen heb ik dan ook nog maar zelden gezien. Ik was echt moe al, en had nog wat andere plannen dus niet al te lang gebleven, volgende keer beter. :)

flameboy

Legacy Member
Bud zei:
Ik ga naar The Opposites en Winne, nu vrijdag was het Jeugd van tegenwoordig in Zenith. Was wel cava optreden en sfeer zat wel goed, ik wist wel niet dat die mannen zo hard aan de drugs zaten, op afterparty zijn paar vrienden binnengeraakt en de pillen gingen vlot binnen..

hehe, de jeugd, was wel nog een goe feestje
en heb in die 2uur (of wa wast? ) nog nooit zoveel keer het woord xtc horen vallen, haha, het viel maar een beetje op :p
en diene kleinen was ook wel vet :D

en voor opposites en winne ben ek ook present!

wimpie5001

Legacy Member
flameboy zei:
hehe, de jeugd, was wel nog een goe feestje
en heb in die 2uur (of wa wast? ) nog nooit zoveel keer het woord xtc horen vallen, haha, het viel maar een beetje op :p
en diene kleinen was ook wel vet :D

en voor opposites en winne ben ek ook present!

check, ook daar !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan