Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Illcat

Legacy Member
Kunnen anders afspreken morgen hé gasten.
Iemand enig idee tot hoe laat dat doorgaat @ Minnemeers?
Of is er geen afterparty?

Wasteland ligt prcies al enige tijd plat, dus wa lack aan info.

tom1

Legacy Member
Goddamn, ik heb ze net gekocht :p.
Maar shifty, je moet toch zelf aanwezig zijn?

Illcat

Legacy Member
Hij heeft 2 tickets, waarvan hijzelf 1 gebruikt dus heeft hij nog 1 over.
Dat da nu nog alsan nie duidelijk is voor sommigen :D

shiftyke

Legacy Member
flameboy zei:
Ik wil anders da ticket ook nog van u overnemen als berter ni zou gaan :)

Dat moet je met Berter uitvechten, hij was eerst :p

Illcat zei:
Hij heeft 2 tickets, waarvan hijzelf 1 gebruikt dus heeft hij nog 1 over.
Dat da nu nog alsan nie duidelijk is voor sommigen :D

wat hij zegt ;)

Illcat zei:
Kunnen anders afspreken morgen hé gasten.
Iemand enig idee tot hoe laat dat doorgaat @ Minnemeers?
Of is er geen afterparty?

Wasteland ligt prcies al enige tijd plat, dus wa lack aan info.

idd, heel ambetant dat wasteland plat ligt :s

Om 21u gaan de deuren al zowieso open en gaat Azer plaatjes beginnen draaien denk ik, er zal wel een soort van afterparty zijn hoor, Azer is zowat de dj van de avond.

Afspreken lijkt me leuk idee!

Wohow en mijn Mayer Hawthorne LP is binnen :D

edit:

Premo in Bxl :D

Robust²

Legacy Member
Mijn CD is ook binnen, maar de maandag en dinsdag zit ik daar op 1 straat van in de les, maar dat zijn net de sluitingsdagen :(
De rest van de week kom ik daar eigenlijk zo goed als niet.

Skyscraper

Legacy Member
flameboy zei:
Ik wil anders da ticket ook nog van u overnemen als berter ni zou gaan :)

Alsge echt zéér graag wilt gaan moogt ge't wel hebben ze. :) Weet niet zeker of'k er ga geraken.. dus take it! (;

Hmm nog nooit gehoord van 'Nexx Club'.

mtm

Legacy Member
Berter zei:
Hmm nog nooit gehoord van 'Nexx Club'.

Ben ik de laatste weken meermaals tegen gekomen. Is soort restaurant/club, precies een speciaal concept??

daar kome ook vette house en deep house namen, kerri chandler :love:

dit geheel terzijde :)

Skyscraper

Legacy Member
Hmm 'k zie 't, weer iets in brussel waar ik ongeveer nooit naar toe kan..
Soms ben'k echt zo gefrustreerd met Gent éh. Der is massas veel te doen, maar toch lijkt 't elders altijd beter. Bvb de Fuse zou'k ook graag 's naar gaan. Bah :p

Skyscraper

Legacy Member
Is zeer vriendelijk van u, helaas ga 'k maar op't moment beslissen waar'k naar toe ga.. :) 'k ga namelijk met wat mensen iets drinken & dan zien we wel wa we doen, als die daar niet veel zin in hebben gaa'k ook niet gaan hé. Alé ja, you see?

& haha kerel, wtf 's da :')

mtm

Legacy Member
Berter zei:
Hmm 'k zie 't, weer iets in brussel waar ik ongeveer nooit naar toe kan..
Soms ben'k echt zo gefrustreerd met Gent éh. Der is massas veel te doen, maar toch lijkt 't elders altijd beter. Bvb de Fuse zou'k ook graag 's naar gaan. Bah :p

wauw, ik woon in hasselt. wij hebben te klagen ja, altijd die trein pakken naar brussel/leuven/antwerpen/gent/luik/ ... :)

shiftyke

Legacy Member
ik woon eigelijk overal dichtbij :p

Antwerpen => fiets
Gent => half uurke trein
Brussel => idem

Mai kheb goesting in morgen :D

Illcat

Legacy Member
Ik woon ook redelijk kut eerlijk gzegd.
Gent is nog te doen. 20min.
De rest is toch altijd zeker een goe uur.

Shift gij gaat dan geregld dingen zien in NL wss?
Wie komt allemaal just af morgen? Gaat zwaar worden ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan