Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

kippevelHee daar,
Proficiat, want jij bent één van de gelukkige winnaars van onze MTVnoise wedstrijd!!
Je hebt een duoticket gewonnen voor ILL CITY op donderdag 8 oktober te Minnemeers! Je naam staat op een gastenlijst dus vergeet zeker je identiteitskaart niet!
Veel plezier en make some noise!
Groetjes
MTVnoise


Mad.Villain zei:Oh Mr. Sprinkler, Mr. Sprinkler
Wet me for one, Mr. Sprinkler
De La![]()

), zitten wel nog plezante plaatjes tussen. Wel allemaal in het zweeds, dus voor de lyrics moet je het niet echt doen. 

shiftyke zei:ok het is officieel
TE KRIJG: 1 TICKET VOOR iLLCiTY !!!
mTm zei:
) . Zonde van de beat, had liever iemand anders zien rappen :/shiftyke zei:ok het is officieel
TE KRIJG: 1 TICKET VOOR iLLCiTY !!!
