Approved
Legacy Member
Godzillaranger zei:over die mensen die graag doom zouden live, er is weinig kans daartoe. Hij heeft namelijk paspoort issues en kan amerika niet uit blijkbaar. Of toch met heel veel moeite.
trouwens, het is toch al heel lang geweten van madvillainy 2? ik herrinner me nog dat madlib met een madvillainy 2 cdr stond te zwaaien in petrol. iedereen int publiek die vanvoor stond ging van oooow
Hij had ook een project met Ghostface, ook niks meer van gekomen. Ik ben altijd voorzichtig met de verwachtingen van een eventueel DOOM album lol
Nu is het tenminste officieel





