Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
shiftyke zei:vorig jaar serieus gestegen en ik denk dit jaar ook, heb er dan ook op gestemd
Ik dacht dat ze dit jaar de nummers volledig gingen laten spelen?
edit: all along the watchtower, kippevel![]()

Kid_C zei:Ik denk dat ze in begin van het programma zeiden dat het niet doorging.![]()
Kid_C zei:Ik denk dat ze in begin van het programma zeiden dat het niet doorging.![]()

kakature zei:Hoe, waarom?![]()
Maar ze hebben al enkele nummers niet helemaal uitgespeeld. Ze zitten telkens aan 10 nummers per uur..!nsomn!a zei:goed gestegen Blur!

Darunia zei:Billy Jean op 1 plx![]()
shiftyke zei:de hoogste stijger is al geweest dus reken er mr niet op
sash1m1 zei:Mr brightside van de killers gaat de hoogste stijger zijn. stond vorig jaar op 92 en is nog niet gepasseerd.
kakature zei:Deftig niet.

Ik zet hem eerder een dagje uit vandaag, geen zin om mij te ergeren aan hoe laag/hoog sommige nummers staan. De dingen die ik wil horen heb ik zelf wel op pc/cd staan!nsomn!a zei:Edit: Zijn er nog mensen bij wie de radio al niet meer heeft opgestaan sinds de vorige Tijdloze =P.