Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jack Malibu zei:Diene born slippy is precies toch ook maar den enige 'dansplaat' die ertussen staat. Kraftwerk zal wel weer vergeten worden :/
Kid_C zei:Op pukkelpop liep al dat jong volk weg van Kraftwerk. Onbegrijpelijk.

Bart Religion zei:Kraftwerk is dan ook niet goed. Underworld ook niet trouwens en wat is daar nog allemaal. Basement Jax, Chemical Brothers, Daft Punk en wat nog. Moby is wel nog ok en een paar liedjes van Luke Slater.
Nuja, gewoon m'n genre niet.
shiftyke zei:als de crookers hen eens remixen wordt dat wel terug populair
Zo is daft punk ook plots gigantisch populair geworden, alé nu niet door de crookers maar door die andere mainstream electro shit
.Darunia zei:Jammer, dan nog zo'n draak van een song
Thriller staat er ook in, past dan ook niet![]()

Jack Malibu zei:Excuseer? Niet goed? Dat het u genre nie is ok, maar kraftwerk vergelijken met underworld of chemical brothers of daft punk enzo? Ola man, nie gaan overdrijven é.
Zonder kraftwerk waren die andere er mss zelfs nie geweest. Laat staan de vele melodies die in zoveel andere liedjes gebruikt wordt waarvan er dan niemand weet dat het origineel van krafwerk is.


sash1m1 zei:Huh ? Daft Punk is toch groot geworden op eigen kracht. Je bedoeld mss de "remix" van harder better faster stronger/around the world, die komt wel van hun eigen live cd.
dat is wat thuis hoort in een tijdloze top 100. Pure Rockkakature zei:Whole Lotta Love![]()