Archief - De Tijdloze 2009 (StuBru)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JackM

Legacy Member
Diene born slippy is precies toch ook maar den enige 'dansplaat' die ertussen staat. Kraftwerk zal wel weer vergeten worden :/

Kid_C

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Diene born slippy is precies toch ook maar den enige 'dansplaat' die ertussen staat. Kraftwerk zal wel weer vergeten worden :/

Op pukkelpop liep al dat jong volk weg van Kraftwerk. Onbegrijpelijk.

shiftyke

Legacy Member
Kid_C zei:
Op pukkelpop liep al dat jong volk weg van Kraftwerk. Onbegrijpelijk.

als de crookers hen eens remixen wordt dat wel terug populair :p

Zo is daft punk ook plots gigantisch populair geworden, alé nu niet door de crookers maar door die andere mainstream electro shit

Bart Religion

Legacy Member
Kraftwerk is dan ook niet goed. Underworld ook niet trouwens en wat is daar nog allemaal. Basement Jax, Chemical Brothers, Daft Punk en wat nog. Moby is wel nog ok en een paar liedjes van Luke Slater.

Nuja, gewoon m'n genre niet.

JackM

Legacy Member
Idd, onbegrijpelijk.

Maar over diene insomnia remix zullen we maar nie beginnen zeker ...

Kid_C

Legacy Member
Was dat niet door hun "epische" optreden op pukkelpop enkele jaren geleden? Sindsdien zit iedereen daar achter te hopen.

JackM

Legacy Member
Bart Religion zei:
Kraftwerk is dan ook niet goed. Underworld ook niet trouwens en wat is daar nog allemaal. Basement Jax, Chemical Brothers, Daft Punk en wat nog. Moby is wel nog ok en een paar liedjes van Luke Slater.

Nuja, gewoon m'n genre niet.

Excuseer? Niet goed? Dat het u genre nie is ok, maar kraftwerk vergelijken met underworld of chemical brothers of daft punk enzo? Ola man, nie gaan overdrijven é.
Zonder kraftwerk waren die andere er mss zelfs nie geweest. Laat staan de vele melodies die in zoveel andere liedjes gebruikt wordt waarvan er dan niemand weet dat het origineel van krafwerk is.

sash1m1

Legacy Member
shiftyke zei:
als de crookers hen eens remixen wordt dat wel terug populair :p

Zo is daft punk ook plots gigantisch populair geworden, alé nu niet door de crookers maar door die andere mainstream electro shit

Huh ? Daft Punk is toch groot geworden op eigen kracht. Je bedoeld mss de "remix" van harder better faster stronger/around the world, die komt wel van hun eigen live cd :p.

Kid_C

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Excuseer? Niet goed? Dat het u genre nie is ok, maar kraftwerk vergelijken met underworld of chemical brothers of daft punk enzo? Ola man, nie gaan overdrijven é.
Zonder kraftwerk waren die andere er mss zelfs nie geweest. Laat staan de vele melodies die in zoveel andere liedjes gebruikt wordt waarvan er dan niemand weet dat het origineel van krafwerk is.

Ongelukkig verwoord, denk/hoop ik. :p
Maar kraftwerk zou imo meer in die lijst thuishoren dan Underworld of Faithless. Smaken eh. :unsure:

@sash1m1: Is niet waar hoor, sinds de opkomst van die franse populaire elektrogolf zijn die véél populairder geworden. Voor hun pukkelpopoptreden heb ik nergens op fora mensen zien zagen naar daft punk. Nu gebeurt het echt overal, tot vervelens toe. :/

shiftyke

Legacy Member
sash1m1 zei:
Huh ? Daft Punk is toch groot geworden op eigen kracht. Je bedoeld mss de "remix" van harder better faster stronger/around the world, die komt wel van hun eigen live cd :p.

groot zijn ze zelf geworden, maar het is pas vanaf die hele electro rage van 3-4 jaar terug dat ze bij de "kindjes" populair zijn geworden.

shiftyke

Legacy Member
bah The Killers haal die er eens uit verdomme, wie stemt daar nu op :puke:

insomnia

Legacy Member
Mr. Brightside, mooi lied, maar misschien een beetje te hoog =/?

SeppeSeppe

Legacy Member
The Killers zijn de grootste stijgers. wat een tegenvaller. deed me eigenlijk veel denken aan born slippy
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan