Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
langun zei:Misschien eens proberen van ze rond je tailpiece te draaien?
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:...-yED-ukrCuIkGiRV7KFgEZzDrjzQHm1yvx-A3sdNmVVAQ
Zo dus, als je snaren veel breken aan de brug kan het zijn dat de hoek niet echt goed zit, en door je snaren zo te steken wordt die hoek groter, met minder kans op breuken. Anders zal je inderdaad nieuwe zadels moeten steken.
desolation zei:In dat geval: kammeke veranderen, frets vlakken en uw brug laten nakijken. kan goed zijn dat met uw brug op zich niks mis is maar dat enkel de zadels serieus sleet hebben.
ad:
ad:
Cerulean zei:Pfff...
![]()
Cerulean zei:Bij mijn bas scheelt er iets aan de tone-knoppen. Meestal klinkt hij heel erg dun, tenzij ik wat tegen die knopjes tik met mijn vinger, of er wat aan wring tot het in orde is, en de bastonen er terug doorkomen. Heb 'm al opengevezen en vanbinnen zit alles nog goed vast, dus volgens mij zijn de knoppen zelf aan vervanging toe. Is echter niet zo evident, want het zijn zo 2-in-1 knoppen, geen gewone.
Hayrus zei:Ik heb exact hetzelfde bij mijn dubbele potmeter. Heeft hij toevallig wat klappen of stoten gehad (kan ook onbewust, bij het wegzetten)? Anyway, ik draai er gewoon eens goed aan in alle richtingen (heb de knoppen zelf eraf gehaald) tot het goed komt. Oplossing is wellicht de dubbele potmeter vervangen, 't heeft weinig te maken met de knoppen zelf.
Carrion zei:Iemand die een evenwaardig passief alternatief kent voor m'n EMG Active 81tw/89R ?
Carrion zei:Iemand die een evenwaardig passief alternatief kent voor m'n EMG Active 81tw/89R ?
Carrion zei:Maar dan die er nie zo oerlelijk uitzien
Nah, ma zal ze eens bezien.

desolation zei:steffsen.be
Redhunter zei:Ervaring met Steffsen? Kzou daar misschien binnenkort telecaster laten ineensteken.
