Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Te weinig ruimte voor vrees ik, de tweede slaapkamer/bureau is al volledig ingepalmd en daarnaast zou ik graag mijn instrumenten integreren in de living.Recipe4hate zei:Waarom niet aan de muur hangen?
Ja ik was ook al in die richting aan 't denken.Sdc zei:die wieltjes kan je kopen in de gamma.
ofwel zet je de wieltjes onder een plank en daarop je rek
ofwel boor je een paar gaatjes in je rek en monteer je je wieltjes rechtstreeks.
Recipe4hate zei:Ik denk ni da dergelijke modellen met wielen bestaan. Toch nog nooit gezien, tbh.
Hou er rekening mee dat zo'n rek veel meer ruimte in neem dan je denkt. Ik had het vroeger ook, maar nu staan ze allemaal gewoon in hun koffer.
Waarom niet aan de muur hangen?

Carrion zei:Ne rek neemt toch echt wel minder ruimte in dan koffers ze![]()
Recipe4hate zei:En wat doe je dan met de koffers van de gitaren?
Recipe4hate zei:^ daar kan je dan ook gerust je gitaren in doen hé
Nog altijd minder ruimte dan een rek.

CongratsSick` zei:NPD! Maxon CP101 compressor
Wel een heel subtiel effectje, maar meer hoeft dat niet te zijn. In zowat heel de range kuist hij de clean sound op. En de sustain voor 12h kuist je distorted sound op, vanaf je voorbij 12h kan het toch eerder de andere richting opgaan.
Enige nadeel is dat ie niet geschikt is voor humbuckers. Je kan hem gebruiken, maar dan wel voor een distortion pedaal. De pedaal begint te clippen vanaf je een chord wat harder aanslaat. Met mijn strat geen enkel probleem though.
Geen idee hoe stil een comp moet zijn, maar hoewel velen zeggen dat het eentje van de stilste is omwille dat ie optisch is, heeft ie toch hoorbaar wat extra noise (vooral in combinatie met een drive pedaal).

. Zet die compressor voor de lol eens voor een fuzz in uw chain. Als die fuzz nogal gevoelig voor zijn input is zoals een fuzz face komt daar een oorverdovend geluid uit
(geen aanrader
).
.. vooral omdat er ook een humbucker op mijn strat zit
ad:Carrion zei:Goh ja, een gitaar mag toch altijd wat geshowcased worden eh.

Carrion zei:Hehe, pedalcase eindelijk eens opgekuist, terug fatsoenlijk vast geplakt, ziet er een pak beter uit nu se.
En meh, nu heb ik voor een zeldzame keer m'n versterker thuis ter beschikking, heb ik hier geen enkele gitaar liggenad:

