Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carrion zei:De nek van uw gitaar gaat altijd een klein beetje hol staan, anders zou ge 't merendeel van uw frets nie kunnen bespelen.
josuwa zei:Vox AC15?

alpha9 zei:iemand heeft achter m'n rug om een accidentje had met m'n accoustische gitaar.
Gebroken tussen hals en kop aan de achterkant. Wss van ergens tegen te staan leunen met z'n head, en iemand die kracht uitoefent op de hals.
alpha9 zei:iemand heeft achter m'n rug om een accidentje had met m'n accoustische gitaar.
Gebroken tussen hals en kop aan de achterkant. Wss van ergens tegen te staan leunen met z'n head, en iemand die kracht uitoefent op de hals.
P8300245.jpg picture by FISHONTHEHOOK - Photobucket
P8300246.jpg picture by FISHONTHEHOOK - Photobucket
P8300247.jpg picture by FISHONTHEHOOK - Photobucket
Slechte foto's idd.
Heb al vaak van zo'n breuken gehoord, en het zou te fixen zijn.
Waar loop ik daar best mee naartoe (regio wvl/gent)?
Geschatte kostprijs?
Eventueel zelf mogelijk, ben niet zo onhandig.
Carrion zei:Der is echt een serieus probleem met m'n dunne E snaar, ik kan ze echt horen ontstemmen terwijl ik speel, als ik ze 20 keer aansla staat ze bijna een halve toon lager![]()
Carrion zei:Stemsleutel staat vast genoeg, en hoe weet ik dat de kam teveel klemt? Het is eigenlijk heel plots gebeurd, een uur ervoor werkte ze perfect.
Het probleem is dat m'n stemmechanisme niet verzet waardoor ik telkens terug moet aanspannen en daardoor zit ik die altijd te overspannen tot ze knakt.
Skyscraper zei:Iemand al op telecaster deluxe's gespeeld van rond de 2000?
Schone 2dehands tegengekomen, maar is een eind rijden van hier..
Sick` zei:Dat is met van die noiseless pickups zeker? Best eens naar de dichstbijzijnde winkel rijden en een Deluxe vs een Standard testen, want dat noiselss gedoe kan tegenslagen.
Skyscraper zei:Jip, is met die pickups.
Volgende week vollop 'ns wat testen in de keymusic, de gibson LPL GEM die ik zag ga ik toch links laten liggen.. véééls te dikke nek. Voelt in 't algemeen ook niet goed aan.
.