Sander.
Legacy Member
Okay... Ik ben nu dus al meer dan een uur bezig met het stemmen van 5 snaren... Volgens mij is dit stemapparaat niet meer goed... Eerst pakt hij de hele tijd de verkeerde snaar. Als je hem bijna zo los draait dat je hem wel 5 cm kan schuiven geeft hij eindelijk de goede snaar aan. Maar dan goed gestemd krijgen is echt onmogelijk... Heb je eindelijk een snaar goed gestemd, ga je naar de volgende, lukt die niet. Ga je maar eens terug. Ja hoor... Volgens dat apparaatje is hij dan al weer ontstemt... !@$!@$!@$
.
Mijn Fulldrive ingeruild met een Xotic BB 


