Sick`
Legacy Member
Torve zei:Eindelijk ook de knoop doorgehakt, een Yamaha Pacifica 120H en versterker van Fame, Megatone ML-30R besteld samen met wat stuff. Heb het risico genomen om deze online te bestellen bij de music store van Duitsland.
Als het er ooit van komt dat ik een duurdere gitaar koop ga ik wel naar daar, maar van de Pacifica lees je alleen maar goede dingen. Voor een noob zal het wel cava zijn![]()
Yamaha's zijn heel cava hoor. Online kopen is echter altijd een gok. Moest je iemand kennen dat al (jaren) gitaar speelt, vraag of hij het ziet zitten om de gitaar te lenen en af te stellen.
(ong. zelfde prijsklasse als die 120H, €250 stond hij toen). Gewoon een leuke gitaar om in de handen te hebben. Humbuckers zijn zeer ok voor die prijs.


