Manu zei:
Dat wel, maar ze staat al te koop sinds begin november

. Gisteren advertenties opnieuw online gezet en nu toch twee geïnteresseerden maar opnieuw ligt het net buiten hun budget.. *zucht*
Je moet je gitaar geregeld opnieuw posten (wekelijks, vlak voor het weekend ofzo, maar niet dagelijks, want dat is gewoonweg irritant

). Mensen gaan zelden op zoek naar een specifieke gitaar, en als ze dat doen, doen ze meestal geen moeite om oude zoekertjes te beantwoorden. 2dehands.be'ers zijn refreshers.
Je moet de GAS bij de mensen zien op te wekken. Probeer wat meer buitenfoto's te nemen, van verschillende hoeken, en de meest perfect afgewerkte delen in close-up. Daglicht doet een gitaar altijd veel meer eer aan dan foto's dat binnen genomen zijn. Neem van elke shot een 3tal foto's met en zonder flash, zo kan je de beste en scherpste er achteraf uitkiezen (en zie dat je toestel op een zinvol onderdeel ligt te focussen).
Zeg best eerst en vooral dat het een beest van een gitaar is maar ze wegens tijdgebrek in bijna onbespeelde staat verkeerd, kort en krachtig (mensen zijn vaak te lui om te lezen en geven al snel op, een ESP hoeft niet veel uitleg). Zeg er eveneens bij dat ze kwa sound, feel, bespeelbaarheid, looks en afwerking toch een aanzienlijke stap hoger zijn dan de goedkopere LTD's (vrijblijvend te testen) en dit de ultieme kans is om voor bijna dezelfde prijs als een nieuwe LTD, een aanzienlijk betere ESP te kopen.
Ik zou over dat scheurtje ook niet teveel in detail gaan, dat wekt vooroordelen op. Zeg dat er een klein scheurtje in de lak is dat al X maanden onveranderd is gebleven. Als mensen komen kijken wijs je hen zelf nog eens op het scheurtje, en doe je dan eventueel je verhaal, maar dan hebben ze het tenminste eerst gezien alvorens ze erover oordelen.