Sander.
Legacy Member
Kapoen zei:Die Korg bakjes zijn in 't algemeen ok, zeker waar voor je geld. Wat is er niet fijn aan je huidige stemtoestel?
Bedankt
. Wat er niet fijn aan is dat er 1. Geen uit/aan dus batterij moet nog wel eens worden vervangen verwacht ik
2. Er zitten alleen maar 3 lampjes op, 1 voor te hoog, 1 goed en 1 voor te laag. Ik vind het een stuk fijner om te zien hoe ver je er van af zit, en hoe groot het bereik van 'goed' is... Straks zit dat er best ver van af... En ja, ik geef toch wel de voorkeur aan een gestemde gitaar
.Omdat er eigenlijk wel veel beschadigingen aan de gitaar zitten en je weinig kan doen met de versterker ben ik op zoek gegaan. En volgens mij met deze keer een heel stuk meer succes. Elke review die ik lees geeft hem meer dan een 8.0. De Ibanez GAX30 night black.
De Roland CUBE-15XL heb ik nu ook in het zicht
. Vanavond gaan mn ouders overleggen, want ik kan nu nog geen noot. Maarja.. Met verroeste snaren die je eerst zult moeten vervangen en een kapotte whammy bar kom je nog niet echt ver....
. Eerst zouden er toch nog reparaties aan gedaan moeten worden...
Ik kan verkeerd zijn, de foto's zijn niet van super kwaliteit, ik stel me bvb de vraag bij die Stagg amp .. is dat zand?? 
.