Archief - Het grote DJ/Audio-vragen topic! Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

?therapy?

Legacy Member
Hmm, het blijft ruisen en piepen. :)
Kheb mijn hoofdtelefoon eens rechtstreeks aan de pc gekoppeld en dan blijft het ook.

TIIMM

Legacy Member
Heb da ook nog gehad, maar vraag me niet hoe of wat..
Als pc in bureau stond had ik da ook, kraken en ruisen alsek scrolde enzo..

En op men kamer hebbek da nie met zelfde pc..

Anoniem09

Legacy Member
BieZ zei:
Idd zelfs gewoon Serato omwisselen bij DJ-wissels is soms al geen evidentie..

Amai nog ni, zelf de 'top' dj's trekken soms nekeer de foute cinchen uit het mengpaneel waardoor plots alle muziek weg is.

deathsythe

Legacy Member
ik begrijp nog steeds niet waarom ze daar geen audio switches zetten, zo duur is dat toch niet...

[EZ]

Legacy Member
Kzit al een weekje op de Beatport-beta. Werkt vooral veel vlotter (hopelijk ook nog wanneer er veel volk op zit).

Tis allemaal veel overzichtelijker ook, en My Beatport heeft nu handige filters.

Alleen jammer dat ge links van bvb. een label niet in tabs kunt openen zoals in een gewone html-site.

Drew

Legacy Member
Hoop nog steeds dat ze iets doen aan die idiote snippets en eens full track previews gaan streamen.

Yannick1993

Legacy Member
2 RMP2's gekocht vr 350€, en thuis leveren, kunde ni vr sukkelen eh :D

[EZ]

Legacy Member
Zou idd handig zijn maar zullen ze niet snel veranderen vrees'k, net zoals de prijzen (nieuwe track: €2.17 + €0.33 tax => €2.5 voor een MP3tje)

Therapy

Legacy Member
De prijzen op beatport zijn echt zwaar derover. Hoeveel % van de prijs gaat naar het label/artiest?

Drew

Legacy Member
30-40% max, da's bij de meeste sites zo (iTunes is pakken erger). Meestal koop 'k tracks op de site van labels/artiesten zelf of een site als Bleep/Hardwax/Boomkat/Juno.

Therapy

Legacy Member
ben sterk aan het overwegen om van een 2 deck setup naar een 3 deck setup te gaan. probleem is dat ik dan mijn xone:22 en traktor scratch duo zou moeten vervangen.
raakt ge die gemakkelijk kwijt?

Sw4rchy

Legacy Member
Therapy zei:
ben sterk aan het overwegen om van een 2 deck setup naar een 3 deck setup te gaan. probleem is dat ik dan mijn xone:22 en traktor scratch duo zou moeten vervangen.
raakt ge die gemakkelijk kwijt?

misschien aan mij :D
Hoeveel zou je ervoor willen krijgen? en met traktor scratch duo; bedoel je dan puur de software of hoort de audio interface er dan ook bij?

Therapy

Legacy Member
nee nee, zit geluidskaart ook bij he. :)
ik zal er eens over nadenken, moet eerst eens uittellen hoeveel de overstap zou kosten.

Sw4rchy

Legacy Member
Si vous voulez. En indien je maar al te graag zou willen doorverkopen zou je dan een pm willen sturen? Dit omdat de examens naderen en ik niet altijd de threads opvolg... Je zou er mijn vakantie helemaal mee kunnen maken ;)

Therapy

Legacy Member
moest iemand interesse hebben, mijn broer doet zijn Kaos Pad weg. Ongeveer half jaartje oud en bijna niet gebruikt -> nieuwstaat. straks een thread maken dervoor.

Drew

Legacy Member
Beatport doet al een paar dagen ferm beu, constant tracks die niet willen laden, verkeerde tracks die laden, automatisch uitgelogd worden, etc..
Iemand anders ook last? :(

TooChé

Legacy Member
hoeveel zou ik nog kunnen krijgen voor 2x CDJ 2000 mk2 + DJM800 (met flightcase) + sennheiser 280 pro.
Ze zijn half jaartje oud en amper gebruikt geweest. Ik schat 10u in totaal gedraaid ofzo

khad gehoopt nog 4200 eur?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan