Archief - [info] Star Warz (dnb)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CFK

Legacy Member
rofl kerels
ooit al van IRONIE gehoord?!?
da forum gaat er hier op achteruit hoor...

tuurlijk ist goede line up,miss wel betere in jaren...
dusja, ironie gasten, ironie
imo gaat het er zo aan toe tegenwoordig:
fuiven worden afgebroken als ze eens een 'commerciele' dj naar hier halen, of eentje dat jump up producet ipv van de 'hippe neurofunk/liquid funk/tech sounds'
eens ze dan toch met een 'goede' line up afkomen dan ist plotseling de beste organisatie die er bestaat en valt er op niets meer commentaar te geven...
same met de dj's: en maar zagen op de manier waarop iedereen draait tegen woordig (à la commerciele UK dj's) maar zelf draaien ze niets beter
imo is vernieuwing in uw dj'en vandaag de dag nog vrij moeilijk, alle combinaties van stijlen etc zijn er al, veel vernieuwen kunt ge niet meer
ge kunt alleen nog master dj skills bekomen imo
maarja, genoeg gezeverd, op naar de volgend star warz maar eerst... examen!

@emp: als ge mij daar zou tegenkomen krijgt ge een pintje ;), kwestie van uw inzicht ge belonen
(sta wss toch op vip lijst=free booze :p)

ShoveS

Legacy Member
maar veel te warm en kot zit vol klopt wel, dat is EN IRONIE EN GEEN IRONIE in 1 zin, je was dui-de-lijk VERWARREND.

BlisteringByte

Legacy Member
mm kweetnogni of ik MAG gaan...

atm wa probleme thuis/school...

enja,
msv line up if u ask me :)

fierce !
optiv !
mc ryme tyme !

enja ed rush en d bridge :p

hopelijk ziet ge mij daar,
anders.. jammer :(

CFK

Legacy Member
lol @ shoves:
misschien wel beetje waar, maja, heb daar niet echt veel last van van die twee factoren
- als ge u niet canard smoort of drinkt hebt ge van die warmte toch niet overdreven veel last, dat weet ik uit ondervinding
- kot vol, tjah, zoek u een plaatske, dans uitbundig en de mensen blijven wel beetje uit uw buurt
kan voor niet veel problemen zorgen allemaal

CFK

Legacy Member
Decade zei:
"Belgische scene" :rofl:
srry, de gehele belgische Cr3w, klinkt dat beter?
een cultuur, een groep mensen, een whatever, kan men ook een scene, ja scene, noemen :niceone:

EmP

Legacy Member
woooho gratis pint op starwarz! ik ga euh, ne rood Tshirt van champion aandoen en ik ben nie zo groot XD maakt maar da ge me vindt :D

Da PzY

Legacy Member
kutfuif :)

de kiddies klopt niet
maar tfeit dadde nie buiten moogt, het veel te duur is, buiten de headliner maar goedkope aanvullingen zijn en ge geen zuurstof hebt daar staak nog altijd achter.
mss daddet al veranderd is sinds dan, maar kvreeser voor

EmP

Legacy Member
mwa in de vooruit zijn zoveel fuiven enz... en ge moocht bijna nooit buite... zo erg is da toch ni, ksta ik toch heeltijd door te gaan :D

LeSec

Legacy Member
EmP zei:
mwa in de vooruit zijn zoveel fuiven enz... en ge moocht bijna nooit buite... zo erg is da toch ni, ksta ik toch heeltijd door te gaan :D

Idd, ik vind da ma lame ze, zo typisch fuiven eh jongens :s staan ze daar allemaal buiten kaffekletsch te ougen gelijk ze bij ons zeggen... Ga dan naar een of ander praatcafé hé gastjes. Alsge voor de muziek komt blijfde gwn binne, alst u ni interesseert gaje dan ma na buiten, ma alsge naar een event lijk star warz komt, komde meestal wel voor de sfeer en de muziek binnen.

fin ja zo denk ik erover

^^pathfinder^^

Legacy Member
The_Messenjah zei:
Idd, ik vind da ma lame ze, zo typisch fuiven eh jongens :s staan ze daar allemaal buiten kaffekletsch te ougen gelijk ze bij ons zeggen... Ga dan naar een of ander praatcafé hé gastjes. Alsge voor de muziek komt blijfde gwn binne, alst u ni interesseert gaje dan ma na buiten, ma alsge naar een event lijk star warz komt, komde meestal wel voor de sfeer en de muziek binnen.

fin ja zo denk ik erover
true, maar ik schep toch wel af en toe graag een luchtje.
Zeker na enkel uren te hebben gegeven

BlisteringByte

Legacy Member
da mag btw wel,
na een bep uur doen ze die ruimte open aan 't water...
en dan kunde lekker gratis binne sneake als ge via decascoop gaat en dan hele tijd via 't water gaat en dan een onbewaakt moment klimt ge over de hekens..
BAEM binne :p

Pana

Legacy Member
CFK zei:
rofl kerels
ooit al van IRONIE gehoord?!?
da forum gaat er hier op achteruit hoor...

tuurlijk ist goede line up,miss wel betere in jaren...
dusja, ironie gasten, ironie
imo gaat het er zo aan toe tegenwoordig:
fuiven worden afgebroken als ze eens een 'commerciele' dj naar hier halen, of eentje dat jump up producet ipv van de 'hippe neurofunk/liquid funk/tech sounds'
eens ze dan toch met een 'goede' line up afkomen dan ist plotseling de beste organisatie die er bestaat en valt er op niets meer commentaar te geven...
same met de dj's: en maar zagen op de manier waarop iedereen draait tegen woordig (à la commerciele UK dj's) maar zelf draaien ze niets beter
imo is vernieuwing in uw dj'en vandaag de dag nog vrij moeilijk, alle combinaties van stijlen etc zijn er al, veel vernieuwen kunt ge niet meer
ge kunt alleen nog master dj skills bekomen imo
maarja, genoeg gezeverd, op naar de volgend star warz maar eerst... examen!

@emp: als ge mij daar zou tegenkomen krijgt ge een pintje ;), kwestie van uw inzicht ge belonen
(sta wss toch op vip lijst=free booze :p)

Dat is het juist, Het zijn altijd zo'n feestjes...
De dag dat ze iets zoals PRSPCTXL4 in België organiseren, moet nog komen.
En als het er dan is, dan staat het typisch belgisch dnb volk daar van "euh wtf is dit, geen pendulum ofwa?".
En DAT is het probleem met de zogenaamde "scene" (en ik quotte dit niet om te lachen met het woord zelf, maar je doet precies of hier enige samenhang is in het dnb wereldje) in belgië.
Altijd hetzelfde, been there, done that.
Het trekt blijkbaar gewoon op geen kloten. Als jij denkt dat het hier allemaal goed en wel is, trek je ogen even open en kijk verder dan de gemiddelde zooi die sommige artisten maandelijks in de buitenwereld sturen.
Ik weet wat ik wil en ik weet wat ik draai, en ik zal ook pas naar buiten komen als ik het kan draaien zoals ik het wil.
Ik voel me daarom ook niet beter dan enig ander persoon (eg de zogenaamde commerciele UK Dj's waar jij het op hebt).

Breakz zei:
"There excists no good dnb-party anymore? Ok, then you live in Belgium I guess!"

En jij bent snel op je tenen getrapt :)

BlisteringByte

Legacy Member
prspctxl ...

damn da was pas een feesje :)
evenals de 25ste nov in utrecht..

concord dawn
black sun empire
.. en more..

voor gelijk.. 7euro :o

gingen zo hard gaan ma geen vervoer..

CFK

Legacy Member
Decade zei:
Dat is het juist, Het zijn altijd zo'n feestjes...
De dag dat ze iets zoals PRSPCTXL4 in België organiseren, moet nog komen.
En als het er dan is, dan staat het typisch belgisch dnb volk daar van "euh wtf is dit, geen pendulum ofwa?".
En DAT is het probleem met de zogenaamde "scene" (en ik quotte dit niet om te lachen met het woord zelf, maar je doet precies of hier enige samenhang is in het dnb wereldje) in belgië.
Altijd hetzelfde, been there, done that.
Het trekt blijkbaar gewoon op geen kloten. Als jij denkt dat het hier allemaal goed en wel is, trek je ogen even open en kijk verder dan de gemiddelde zooi die sommige artisten maandelijks in de buitenwereld sturen.
Ik weet wat ik wil en ik weet wat ik draai, en ik zal ook pas naar buiten komen als ik het kan draaien zoals ik het wil.
Ik voel me daarom ook niet beter dan enig ander persoon (eg de zogenaamde commerciele UK Dj's waar jij het op hebt).
ik weet wel wat gij bedoelt met beetje diversiteit in tracks en het dj'en en het feit dat alle uk'ers hetzelfde draaien en nooit eens een offbeat track durven opsmijten omdat ze bang zijn dat het publiek niet gaat shaken enzo
maar 'k denk dat ge gewoon niet alles zo negatief moogt inzien (heb het niet persoonlijk op u hoor, op iedereen een beetje)
sommige dj's die ook commerciele dingen draaien verdienen gewoon respect omdat ze goed zijn, maar sommigen nemen al direct kleppen voor de ogen als ze zien of horen dat er een bbk of een ram plaatje (en consoorten) in hun mix zit
imo moet er nog meer opengestaan worden voor de muziek en soms wa verder kijken/luisteren dan uw neus lang is...
ook mogen wij hier niet sukkelen in belgie
ik denk dat we met een vrij hechte crowd zitten hier op feestjes, goede sfeer, geen rellen etc, sociale dj's etc (de nationalen toch vind ik) en we kunnen eigenlijk niet sukkelen.

nu anywayz, deze editie van star warz ziet er vet uit op de affiche en ze gaat het ongetwijfeld ook worden
aan iedereen die gaat: have a great time!
(om mijn post in schoonheid te eindigen :))

Darkman X1

Legacy Member
Gewoon ff naar UK verhuizen, ni ver van "The End". Daar ist zowa elke week een zotte dnbfuif (renegade hardware,metalheadz,ram records) en tkost ook bijna nix...

BlisteringByte

Legacy Member
woohoo :)

'k mag ..
deftig toch..

mama enzo deed er wa moeilijk over maja 'k heb 't kunne fixen :)

cu there!
keep the bassline running, till we drop !

^^pathfinder^^

Legacy Member
posters zijn eergisteren aangekomen, ik vind ze wel lelijker als de vorige
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan