Archief - [info] Star Warz (dnb)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BlisteringByte

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
posters zijn eergisteren aangekomen, ik vind ze wel lelijker als de vorige

idem hier

die muzzic is wel beestig
zo me da natuurlandschap :)

sja
ge moet keer op 187site kijke,
naar history en dan vorige star warz-en
daar zitten pas deftige posters tusse..

alleja op star warz gebied dan :)

Anti-flag

Legacy Member
iemand een idee hoeveel het daar ongeveer kost voor een pintje?

BlisteringByte

Legacy Member
Anti-flag zei:
iemand een idee hoeveel het daar ongeveer kost voor een pintje?

als 'k mij ni vergis is 't 1.5 ofzo.. denk ik e..

dit jaar keer wa water probere binne sneake,
me plakband op de buik ofzo :x

want vorig jaar had 'k maar 5euro mee dusja wel afgezien :)

Rider

Legacy Member
en ze doen die deur vanachter dus NIET open hé.
Ik heb daar al vaak staan zweten :D

EmP

Legacy Member
BlisteringByte zei:
als 'k mij ni vergis is 't 1.5 ofzo.. denk ik e..

dit jaar keer wa water probere binne sneake,
me plakband op de buik ofzo :x

want vorig jaar had 'k maar 5euro mee dusja wel afgezien :)
lol khad da ook... en zo heeltijd schatten "oelang moek nog wachten om ne cola te kopen zodak ni heel den nacht dorst en" hehe

dee9

Legacy Member
ge zou nekeer in rusland of zo'n ander deemeland moete wonen, ge zou smeken om te mogen komen feesten in belgie

Pana

Legacy Member
dee9 zei:
ge zou nekeer in rusland of zo'n ander deemeland moete wonen, ge zou smeken om te mogen komen feesten in belgie

Ik zou smeken om te mogen feesten in holland, uk, of waar dan ook, maar niet in belgië :D

Ach binnekort komt daar wel verandering in.

infeKted

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
posters zijn eergisteren aangekomen, ik vind ze wel lelijker als de vorige

Kvind die wel nice ze, kunt ge die ergens aanvragen ofzo? (Omdat ge zegt "aangekomen" :))

BlisteringByte

Legacy Member
Decade zei:
Ik zou smeken om te mogen feesten in holland, uk, of waar dan ook, maar niet in belgië :D

Ach binnekort komt daar wel verandering in.

prspckt xl
bse recordings feestje...

therapy sessions !
renegade hardware evening !

DA ZIJN DE DINGEN Die ik het meest mis :love:

naja ben content in belgie..
alleen mogen er wel meer grotere feesjes gegeve worden a la star warz,
maar dan 1. goedkoper en 2. minder bekend? :p

Anti-flag

Legacy Member
dus als ek et goe versta, is het ni mogelijk om ff naar buiten te gaan , en ook ni om drank mee binnen te krijgen?:)

BlisteringByte

Legacy Member
Anti-flag zei:
dus als ek et goe versta, is het ni mogelijk om ff naar buiten te gaan , en ook ni om drank mee binnen te krijgen?:)

mm drank binnekrijge is bijna onmogelijk,
ik ga dit jaar probere water op men buik vast te plakke ofzo :)

en op de xl kon ge wel buiten, maar wel op een afgesloten ruimte aan 't water achter vooruit..

dus ik zie 't probleem nie :p

Darkman X1

Legacy Member
Waarom komen ze tijdens kozzmozz altijd met schalen fruit rond en bij star warz niet :(? Junglists like a piece of melon too you know...:naughty:

BlisteringByte

Legacy Member
Darkman X1 zei:
Waarom komen ze tijdens kozzmozz altijd met schalen fruit rond en bij star warz niet :(? Junglists like a piece of melon too you know...:naughty:

dit doet me denke aan gentse feesten,
int baudelo kwamen er keer zo allemaal van die alternatieve mensen me zo massa's fruit voor 50cent :)

o da deed deugd

naja ze zouden da beter ook doen op sw

flameboy

Legacy Member
weet iemand waar dak aan zo ne poster van SW zou kunne gerake ?

@ m@m@

Legacy Member
dee9 zei:
ge zou nekeer in rusland of zo'n ander deemeland moete wonen, ge zou smeken om te mogen komen feesten in belgie



da is ni waar ze ge moet maar is gaan kijken op breakz ergens bij public discussion ,raiden in russia :woohoo:
daar kan de vooruit ni aan tippen in elk geval

Pana

Legacy Member
BlisteringByte zei:
prspckt xl
bse recordings feestje...

therapy sessions !
renegade hardware evening !

DA ZIJN DE DINGEN Die ik het meest mis :love:

naja ben content in belgie..
alleen mogen er wel meer grotere feesjes gegeve worden a la star warz,
maar dan 1. goedkoper en 2. minder bekend? :p

Groter is wel leuk, maar als het echt kon: zo klein & kwalitatief mogelijk

BlisteringByte

Legacy Member
Decade zei:
Groter is wel leuk, maar als het echt kon: zo klein & kwalitatief mogelijk

ja ma zo pakweg elke week zo feesje a la steam maar dan 2 keer zo groot ...

en zo elke maand een star warz feesje

en dan om de 2 maand een dubbel star warz feesje

:bow: en dan goedkoper :)

boaz

Legacy Member
BlisteringByte zei:
ja ma zo pakweg elke week zo feesje a la steam maar dan 2 keer zo groot ...

en zo elke maand een star warz feesje

en dan om de 2 maand een dubbel star warz feesje

:bow: en dan goedkoper :)
da zou de max zijn :p
Kben al blij dak in gent woon .. waar anders kende gij nog zo'n feestjes?
Star Warz wordt weeral ne keer geniete en vollen bak gaan :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan