Archief - [info] Star Warz (dnb)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BlisteringByte

Legacy Member
DevilDown zei:
Mja, ik zit in den bertha :) home vd unief...

Wat doet gij msch? (studie)?

EDIT : en waar zitte dan;)?

ah beestig :p

ik WOON daar :p
vrijheidslaan..
aan die pizza daar op de hoek waar de 5rijdt,
ni pizza carlo e..

aand da kruispuntje net voorbij " 't pleintje "

DevilDown

Legacy Member
aaaahja idd ken de straat; de 2de vd zwijnaardse, de straat na de fitness. Iemand die'k ken zit daar ook op kot .. :)

BlisteringByte

Legacy Member
DevilDown zei:
aaaahja idd ken de straat; de 2de vd zwijnaardse, de straat na de fitness. Iemand die'k ken zit daar ook op kot .. :)

toevallig geen meisje ?
want der zitten 2meisjes bij ons op kot

BlisteringByte

Legacy Member
DevilDown zei:
Nope, ne kerel :)

mmm..
welk nummer?
ni veel voorbij de apotheker in mijn straat?
omda daar koten zijn..
en bij ons zijn er ook 2..
ma meer denk 'k nie :wtf:

maja :p

als ge mij ooit ziet,
of een groene carhartt trui of een zwarte carhartt vest,
zo goed als altijd kap op :p

witte schoene :p

roep ma :p
sven is de naam :cool:

vyeate

Legacy Member
CFK zei:
kzie dat ge van zonhoven komt, geen id waar dat mag liggen, maar komt toch maar eens langs :niceone:


In limburg,dicht bij pukkelpop,dus een goe 2uur met de trein

CFK

Legacy Member
als ge de dag nadien geen school of whatever hebt ist zeker de moeite, ge kunt crashen op den trein daarna :)

DevilDown

Legacy Member
BlisteringByte zei:
mmm..
welk nummer?
ni veel voorbij de apotheker in mijn straat?
omda daar koten zijn..
en bij ons zijn er ook 2..
ma meer denk 'k nie :wtf:

maja :p

als ge mij ooit ziet,
of een groene carhartt trui of een zwarte carhartt vest,
zo goed als altijd kap op :p

witte schoene :p

roep ma :p
sven is de naam :cool:

Aam, die kerel zit op een studioke, ni zo ver vant begin van die straat en aan die kant van de overpoort toe... (maw dus niet de huizenrij dichtst bij uz)

En tis goe, kzal er eens op letten als'k daar nog eens bij diejen bakker nevest de fitness om m'n brood ga :D

^^pathfinder^^

Legacy Member
CFK zei:
als ge de dag nadien geen school of whatever hebt ist zeker de moeite, ge kunt crashen op den trein daarna :)
hehe, mja, spijtig dak geen volk heb om mee te gaan.

boaz

Legacy Member
Cartek zei:
oeveel ist voor een ticket?
14€ presale
16€ a/d kassa
dacht ik..

edit: ge kon ook u eerste post delete he ipv van "zo'n" andere vraag te stelle :p

BlisteringByte

Legacy Member
boaz zei:
14€ presale
16€ a/d kassa
dacht ik..

edit: ge kon ook u eerste post delete he ipv van "zo'n" andere vraag te stelle :p

€15,25 in de fnac ffs :angry:

zucht,
duidelijk int zak gezet :p

BlisteringByte

Legacy Member
argh zucht :p

daan heeft euhm...
een rare ava ? :)

daan 1 sven 1 !!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan