Archief - Kelly Clarkson optreden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thorens

Legacy Member
Desperatozz zei:
wel ... die uitspraken die jij doet zijn ook geen 8ste wereldwonder

bash, clash

...
Dat slaat echt nergens op. Ik geef een mening, net zoals de rest. Haar nummers zijn wel OK maar daar blijft het bij. Veel van die pop is OK maar we hebben het allemaal al gehoord. In tegenoverstelling tot Shakira, die ik al eerder vernoemde, want die brengt tenminste nog een verfrissend geluid dat heus niemand in de commerciële sector haar tot nog toe heeft nagedaan.

Van mij mag hier een slotje op, I couldn't care less.

Thorens

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Zo origineel is Shakira ook niet hoor. ;)
Geef mij er 5 die dezelfde soort muziek brengen én er in slagen van zo een breed publiek er mee aan te spreken, weliswaar. Niet vergeten dat ze voor haar groot succes al lang bezig was met muziek te maken. (Luister maar eens naar de cd's "Piez Descalzos" en "Donde Estan Los Ladrones")

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Zoek bij Zuid-Amerikaanse latina pop en je vind er waarschijnlijk honderden.

go_ndw

Legacy Member
Thorens zei:
Dat slaat echt nergens op. Ik geef een mening, net zoals de rest. Haar nummers zijn wel OK maar daar blijft het bij. Veel van die pop is OK maar we hebben het allemaal al gehoord. In tegenoverstelling tot Shakira, die ik al eerder vernoemde, want die brengt tenminste nog een verfrissend geluid dat heus niemand in de commerciële sector haar tot nog toe heeft nagedaan.

Van mij mag hier een slotje op, I couldn't care less.



But I do... Ik heb hier nooit zulk soort gesprek van willen komen. Jullie zijn offtopic gegaan uiteindelijk... Ok, ik heb er op ingespeeld.

Maar nu terug On-topic...

Hoe was het optreden voor de mensen die er waren of die er kennen die er waren?

sledge

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
En van elke groep of zanger die jij slecht vindt ken jij het volledige repertoire?

Zeker niet, en ik zal dan zeker uit zulke topics blijven. En als ik al iets zou slecht vinden, is het eerder een stijl in het algemeen.

sledge

Legacy Member
Hellrabbit zei:
OMG, BRENGEN ZE TEGENWOORDIG NUMMERS LIVE?????? :ironic:

het zou er nog aan mankeren moest ze playbacken he

Je weet best dat er nog veel geplaybacked wordt, dus hang aub niet de naiveling uit :unsure:

sledge

Legacy Member
bartreligion zei:
Ik vind er niks aan. leuk voor jou dat je het aangenaam vind, maar doe jezelf een plezier een check eens wat echte(re) muziek ;)

ZOals wat? Guns n' roses? Scorpions? Bob Seger? Tina Turner? Nog veel anderen? Heb er allemaal cd's van, dus ik loop echt niet de hele dag naar Kelly Clarkson te luisteren.

sledge

Legacy Member
deyoeri zei:
Die 2-3 zijn meer dan genoeg voor mij om te zien dat het kwatsj is, persoonlijke mening.

Gewoon uit nieuwsgierigheid, welke nummers ken je? 'k bedoel er niks mee en ga er verder niet op ingaan, maar ben wel benieuwd ;)

ElemenTiM

Legacy Member
Manman toch.
Die kerel vraagt gewoon wie er naar da optreden is geweest en hoe het was?
Is da nu zo moeilijk?
Sommigen denken blijkbaar dat alleen hún stijl telt..

Thorens

Legacy Member
ElemenTiM zei:
Sommigen denken blijkbaar dat alleen hún stijl telt..
Duh!
En alleen blonde jongens met blauwe ogen zijn het waardig om te leven, trouwens!

deyoeri

Legacy Member
sledge zei:
Gewoon uit nieuwsgierigheid, welke nummers ken je? 'k bedoel er niks mee en ga er verder niet op ingaan, maar ben wel benieuwd ;)

Ik ken de titels niet en ben er dolblij om ;)

sledge

Legacy Member
Maar goed, ik hoop in deze topic tenminste wat echte repleys te lezen van mensen dier zondag wel waren.
Ik besef dat er mensen in deze topic zijn die ze echt niet graag horen, maar er zijn er volgens mij ook die het niet willen toegeven, want Kelly's nummers hebben coolheidsfactor -20. Wat als uw vrienden te weten komen dat je graag naar KC luistert. O Ramp.
Anyway, ik was er zondag, dus ik weet als één van de enige hier hoe ze live echt is. Ik ben echt niet goed in verslagen, maar bon, ik zal proberen.

Om te beginnen is het een ramp in Vorst te parkeren, iets dat zeker niet geholpen werd door het feit dat het m'n eerste keer was dat ik daar moest zijn.
Enfin, uiteindelijk stond ik dus in de catacomben van Vorst, en ging ergens op de zijkant naar binnen. Deftige plaats gezocht en het wachten kon beginnen. Rond 20u00 zat alles goed gevuld, met benenden aan het podium de gillende tieners, en boven in de tribunes de volwassen. De lichten gingen uit, en aan de gillendetienermeisjes daar beneden te horen ging het beginnen. Eerst kwam Star Academy Katerine aan de beurt. Kon me niet boeien, maar ik was al lang tevreden dat het Pim niet was. Ik verwachtte direct het ergste, daar ze enkel 2 danseressen op het podium meehad. Al zeker geen live band dus, en aan de zang te horen was dat ook niet helemaal playbackvrij. Desondanks heb ik me eigenlijk geamuseerd tijdens het voorprogramma.
Na Katerine was er een kwartier pauze, waarin de technici alles gereerdbrachten voor de grote show. Belichting werd getest, instrumenten aangesloten enz...
De lichten gingen uit, en de band begon te spelen. (Dit alles compleet in het donker). Dan viel de spot op Kelly vooraan op het podium en we waren vertrokken. Het eerste nummer "Walk away" kon me op cd niet boeien, maar gecombineerd met het feit dat ze er live stond en de vrijheid van het live-zingen, maakte ze er voor mij toch iets doenbaar van.
De sfeer zat er overal in de zaal direct goed in, en de nummers vlogen voorbij.
Tot ze op een bepaald nummer helemaal solo begon. Later kwam er dan enkel een piano bij, en op de climax van het nummer viel dan de hele band bij.
Dan kwam Gone, voor mij toen een relatief onbekend nummer, maar na zondag m'n absolute favoriet. De manier waarop ze de zaal op sleeptouw nam was geweldig. Ook de verplichte repeat werd gedaan, waar de zaal telkens moest nazingen. Persoonlijk zou ik dit weggelaten hebben, maar goed, zulke dingen zijn steeds grappig.
Op een gegeven moment liep ze de coulissen in, terwijl de band bleef spelen en het opnieuw donker werd. Opeens werd dan volop ingepikt op "Behind these hazel eyes" door de band, en stond Kelly op het podium in de trouwjurk van de videoclip. Ok, dat was zeker geen Vorst-exclusive, maar het moment zelf was schitterend. Reeds volledig overdonderd door was al gekomen was, stond ze daar nu haar bekendste nummer te zingen in de jurk van de clip.
Nog enkele nummers later kwam dan "Beautifull disaster" helemaal solo. Het werd plots heel muisstil in de zaal. Afsluiter van de show was titelsong van de laatste cd, "breakaway"
Oh ja, moest ze morgen weer in Vorst staan, ga ik zonder na te denken opnieuw.

Was dit trouwens de eerste Ontopic post in 3 pagina's?

go_ndw

Legacy Member
Bedankt Sledge en dit was zowat de eerste volledige echt Ontopic. En je verslag is in vergelijking met andere die ik heb gelezen waarop ze haar setlist schoon heeft gemaakt zodat je altijd aandachtig bleef.

polarvandal

Legacy Member
sledge zei:
zijn er volgens mij ook die het niet willen toegeven, want Kelly's nummers hebben coolheidsfactor -20. Wat als uw vrienden te weten komen dat je graag naar KC luistert. O Ramp.

ff off topic, kweet hoe ge u voelt, kheb etzelfde me hilary duff:applause:

Bart Religion

Legacy Member
sledge zei:
ZOals wat? Guns n' roses? Scorpions? Bob Seger? Tina Turner? Nog veel anderen? Heb er allemaal cd's van, dus ik loop echt niet de hele dag naar Kelly Clarkson te luisteren.

Das idd allemaal al ewa beter

.eX3

Legacy Member
volgens mij is er NIEMAND hier aanwezig naar dat optreden geweest. ik kan me inbeelden dat hier geen 14 jarige meisjes zitten die er alles voor over hebben om dit optreden te zien. ook zullen hier geen 30+ koppels zitten die idool en soortgelijke programmas adoreren en daarom het optreden van juffrouw C. te zien. maw ... vraag het eens op het forum van radio donna of Qmusic of vtm ofzo. maar ik denk niet dat je hier veel feedback gaat krijgen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan