sledge
Legacy Member
.eX3 zei:volgens mij is er NIEMAND hier aanwezig naar dat optreden geweest. ik kan me inbeelden dat hier geen 14 jarige meisjes zitten die er alles voor over hebben om dit optreden te zien. ook zullen hier geen 30+ koppels zitten die idool en soortgelijke programmas adoreren en daarom het optreden van juffrouw C. te zien. maw ... vraag het eens op het forum van radio donna of Qmusic of vtm ofzo. maar ik denk niet dat je hier veel feedback gaat krijgen.
Ik zeg U net dat ik er was. Dude sjeez :doh:
Moet ik mijn kaartje inscannen voor u mischien?
